  • 1. Data: 2003-10-24 11:23:37
    Temat: W JAKIM TERMINIE PODATEK??
    Od: "Mała" <s...@p...onet.pl>

    Jaki mam czas na zapłacenie podatku za stwierdzenie nabycia spadku po ojcu?
    W ciągu 2 tygodni od postanowienia sądu mam złożyć deklarację podatkową, a
    uiścić podatek w jakim terminie?Bo nie wiem czy będzie mnie na to stać w
    krótkim czasie.
    Proszę o odpowiedź.
    Dziękuję.

  • 2. Data: 2003-10-24 11:45:24
    Temat: Re: W JAKIM TERMINIE PODATEK??
    Od: "Wojtek " <s...@g...WYTNIJ.pl>

    Mała <s...@p...onet.pl> napisał(a):

> [...]
    > uiścić podatek w jakim terminie?Bo nie wiem czy będzie mnie na to stać w

    podatek płacisz w terminie 14-tu dni od dnia wydania decyzji przez US
    wymierzającej podatek

  • 3. Data: 2003-10-24 12:16:47
    Od: "Mała" <s...@p...onet.pl>

    > podatek płacisz w terminie 14-tu dni od dnia wydania decyzji przez US
    > wymierzającej podatek

    a czy to prawda,że od przyszłego roku mają zlikwidować wszelkie ulgi, które
    wiązały się z płaceniem podatków od spadku? Czy powinnam załatwić sprawy
    spadkowe jeszcze w tym roku, aby czegoś nie stracić?
    Dzięki za odp.i pozdrawiam

  • 4. Data: 2003-10-24 14:18:43
    Od: "Slayer" <a...@o...pl>

    Użytkownik "Mała" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > wiązały się z płaceniem podatków od spadku? Czy powinnam załatwić sprawy
    > spadkowe jeszcze w tym roku, aby czegoś nie stracić?

    skąd ta wiedza, ja nie słyszałem że ma być jakaś zmiana?