  • 1. Data: 2003-10-24 11:48:52
    Temat: obowiązki kuratora
    Od: Krystyna<k...@w...pl>

    Mam duże problemy z 16 letnim synem.Od maja tego roku przyznano
    mu kuratora.Chciałam wystąpić o zmianę środka wychowawczego
    ponieważ syn nie chodzi do szkoły,kradnie nam pieniądze,wynosi
    wszystko z domu,a w dodatku wplatał się w narkotyki.Nie mam nad
    nim żadnej kontroli,a mnie poprostu ignoruje.Chcę go ratować,dlatego
    muszę go odizolować od dotychczasowego środowiska i
    kolegów.Kurator niestety nic nie robi w tej sprawie choć stale zgłaszam
    mu występki syna.Co robić?????

    -> http://usenet.pomocprawna.info