  • 21. Data: 2015-05-02 14:06:51
    Temat: Re: o kur...
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2015-05-02, platformowe głupki <N...@g...pl> wrote:
    > a co grozi za "niepowiedzenie wszystkiego"?
    > czy ja mam obowiązek zgłaszać wszystkie źródła dochodów?
    > czy jak się na koniec roku i tak rozliczam, to po prostu zapłacę podatek
    > i już?

    Czy Ty w ogóle czytasz to co podpisujesz?
    Widzisz tam jakąś możliwość "wyboru" któregoś z tych punktów?
    To jest binarne oświadczenie, albo podpisujesz, albo nie.

    Jeśli się z tym nie zgadzasz, to nie podpisujesz tego dokumentu i tyle.
    Nie jest obowiązkowy.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 22. Data: 2015-05-02 14:12:40
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    może gdybym popierał całym sobą donalda tuska to bym nie musiał pytać,
    a tak - co będzie jak wypełnię dane i punkty oleję?

  • 23. Data: 2015-05-02 15:29:50
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

  • 24. Data: 2015-05-02 15:33:27
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    no ale w europie nie ma tak, ze "nie podpiszę bo nie muszę"...

    w strefie zjednoczenia muszę podpisać, tylko pytam, jak się wykręcić?

  • 25. Data: 2015-05-02 15:36:07
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

  • 26. Data: 2015-05-02 15:36:07
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    prawdą jest, że ja nie rozumiem tego pisma...

    co to za idiotyzmy...

    to chyba dzieło samego szefa unijnej dyplomacji...

  • 27. Data: 2015-05-02 15:37:06
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    chyba Ci się klawisz wcisnął bo znowu napisałeś to samo, a nie na temat...

  • 28. Data: 2015-05-02 15:54:47
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2015-05-02, platformowe głupki <N...@g...pl> wrote:
    > chyba Ci się klawisz wcisnął bo znowu napisałeś to samo,

    Jakbyś czytał co się do Ciebie pisze, to nie trzeba byłoby się powtarzać.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 29. Data: 2015-05-02 15:58:00
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    czy Ty jesteś z po/eu?

    pytam co mi grozi jak oszukam w tym świstku?

  • 30. Data: 2015-05-02 16:43:10
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    > czy Ty jesteś z po/eu?
    >
    > pytam co mi grozi jak oszukam w tym świstku?

    art. 56 kks