  • 11. Data: 2015-05-01 11:21:17
    Temat: Re: o kur...
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    > Nie składaj oświadczenia w ogóle. Dostaniesz zwrot kwoty wolnej od
    > podatku przy rozliczeniu rocznym. Nie masz obowiązku składania takiego
    > oświadczenia.

    a można złożyć z niewypełnionymi tymi punktami?
    bo na tym świstku są jakieś inne pola jeszcze...

  • 12. Data: 2015-05-01 11:26:54
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    > a można złożyć z niewypełnionymi tymi punktami?
    > bo na tym świstku są jakieś inne pola jeszcze...

    NA zdjęciu, które podlinkowałeś jest tylko rubryka do wypełnienia z
    Twoimi danymi. Chcesz podpisać in blanco i tak złożyć? Tam chyba jeszcze
    jest miejsce na datę i miejsce wypełnienia oświadczenia. Nie pamiętam z
    głowy, a nie chce mi się szukać i kombinować, co Ty tam możesz jeszcze
    mieć wpisanego. Umieść więc ewentualnie skan całego tego dokumentu,
    jeśli mam się odnieść do Twojego pytania.

  • 13. Data: 2015-05-01 12:12:32
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    tak jak Ktoś już tu napisał
    to jest PIT2 - http://archiwalna.polsl.pl/adc/docs/pity/pit_2.pdf
    dzięki za wyjaśnienia.

  • 14. Data: 2015-05-01 12:26:37
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    > tak jak Ktoś już tu napisał
    > to jest PIT2 - http://archiwalna.polsl.pl/adc/docs/pity/pit_2.pdf

    Tak podejrzewałem, ale spotkałem się z różnymi dziwnymi oświadczeniami
    podobnymi. Pisałeś o jakiś polach do wypełnienia, a przecież w PIT-2 nie
    ma nic do wypełnienia poza danymi.

    > dzięki za wyjaśnienia.

    Miło, że moglem pomóc.

  • 15. Data: 2015-05-01 16:23:26
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    to znaczy mój druk jest nieco inny,
    w górnej części są pełne dane teleadresowe...

    ostatecznie proszę o odpowiedź, czy można wypełnić dane teleadresowe,
    a te punkty olać? i się podpisać?

  • 16. Data: 2015-05-01 20:53:36
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    > to znaczy mój druk jest nieco inny,
    > w górnej części są pełne dane teleadresowe...
    >
    > ostatecznie proszę o odpowiedź, czy można wypełnić dane teleadresowe,
    > a te punkty olać? i się podpisać?

    Rzuć tym Twoim drukiem. Nie powinien być inny. Jeśli go wypełnisz, to
    dół czyli oświadczenie jest ważne. Możesz wykreślić ewentualnie to, co
    uważasz,że jest nieprawdą.

  • 17. Data: 2015-05-01 22:25:04
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    platformowe głupki wrote:
    > to znaczy mój druk jest nieco inny,
    > w górnej części są pełne dane teleadresowe...
    >
    > ostatecznie proszę o odpowiedź, czy można wypełnić dane teleadresowe,
    > a te punkty olać? i się podpisać?

    A moglbys napisać po ludzku jaki druk masz, kto ci to dał i w jakich
    okolicznosciach?

    Bo narazie to wrzucasz cos, a potem piszesz, ze masz cos innego.

    TO moze sie w koncu zdecyduj czego ty chcesz.

  • 18. Data: 2015-05-02 13:36:40
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    http://zsyp.eu/smieci/pit2.JPG

  • 19. Data: 2015-05-02 13:49:00
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2015-05-01, platformowe głupki <N...@g...pl> wrote:
    > to znaczy mój druk jest nieco inny,
    > w górnej części są pełne dane teleadresowe...
    >
    > ostatecznie proszę o odpowiedź, czy można wypełnić dane teleadresowe,
    > a te punkty olać? i się podpisać?

    Jak to podpiszesz, to oświadczysz, że zgadzasz się z tymi punktami.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 20. Data: 2015-05-02 14:02:50
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    a co grozi za "niepowiedzenie wszystkiego"?
    czy ja mam obowiązek zgłaszać wszystkie źródła dochodów?
    czy jak się na koniec roku i tak rozliczam, to po prostu zapłacę podatek
    i już?