  • 1. Data: 2015-04-28 23:13:17
    Temat: Niedopuszczenie do kontroli
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    Artykuł 225. § 1 kodeksu karnego mówi jasno: Kto osobie uprawnionej do
    przeprowadzania kontroli w zakresie ochrony środowiska lub osobie
    przybranej jej do pomocy udaremnia lub utrudnia wykonanie czynności
    służbowej, podlega karze pozbawienia wolności do lat 3. Jak wynika z
    nagrania jakie posiada "GPC" - syn prezydenta Bronisława Komorowskiego,
    skutecznie uniemożliwił kontrolę środowiskową na warszawskim Ursusie. Na
    koniec kazał inspektorowi przekazać przełożonym kto go odesłał.

    Itd pod linkiem na stronie.
    http://niezalezna.pl/65465-syn-komorowskiego-przeszk
    adzal-w-kontroli-co-na-prokurator-ujawniamy-nagranie

    --
    animka

  • 2. Data: 2015-04-28 23:33:07
    Temat: Re: Niedopuszczenie do kontroli
    Od: Sonn <p...@p...onet.pl>

    W dniu 2015-04-28 o 23:13, animka pisze:

> [...]
    >
    > Itd pod linkiem na stronie.
    > http://niezalezna.pl/65465-syn-komorowskiego-przeszk
    adzal-w-kontroli-co-na-prokurator-ujawniamy-nagranie

    No i co? Zgodnie z przepisami o terminie kontroli powinien być
    uprzedzony na 7 dni przed jej planowanym terminem. Durne bo durne ale
    obowiązujące.

    --
    Sonn

  • 3. Data: 2015-04-28 23:41:03
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 28-04-15 o 23:13, animka pisze:

> [...]
    >
    > Itd pod linkiem na stronie.
    > http://niezalezna.pl/65465-syn-komorowskiego-przeszk
    adzal-w-kontroli-co-na-prokurator-ujawniamy-nagranie

    Niezależna.pl nigdy nie była wiarygodnym źródłem. W 2013roku
    obowiązywała Ustawa o swobodzie gospodarczej. W art. 79 opisano
    wszczęcie kontroli. Syn prezydenta miał rację. Na tydzień wcześniej
    powinni ich o tym powiadomić.

  • 4. Data: 2015-04-28 23:50:55
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2015-04-28 23:41, Robert Tomasik pisze:

> [...]
    > obowiązywała Ustawa o swobodzie gospodarczej. W art. 79 opisano
    > wszczęcie kontroli. Syn prezydenta miał rację. Na tydzień wcześniej

    To miała być chyba kontrola sanitarna.
    Filmik ogladałeś? On tam robi nawet za dozorcę czy właściciela.

    --
    animka

  • 5. Data: 2015-04-28 23:52:51
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

> [...]
    > obowiązywała Ustawa o swobodzie gospodarczej. W art. 79 opisano
    > wszczęcie kontroli. Syn prezydenta miał rację. Na tydzień wcześniej

    Zresztą coś tam było nie tak, skoro za bramę nie chciał wpuścić.

    --
    animka

  • 6. Data: 2015-04-29 00:03:29
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 28-04-15 o 23:50, animka pisze:

    adzal-w-kontroli-co-na-prokurator-ujawniamy-nagranie

    > To miała być chyba kontrola sanitarna.

    I dlatego przywołali przepis o kontroli w zakresie ochrony środowiska?
    Utrudnianie kontroli sanitarnej, to wykroczenie, które się przedawniło.

    > Filmik ogladałeś? On tam robi nawet za dozorcę czy właściciela.
    Obejrzałem. To jakaś heca. Co Ci goście spoza kontroli robią przy
    czynności urzędowej?

  • 7. Data: 2015-04-29 00:09:15
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2015-04-29 00:03, Robert Tomasik pisze:

> [...]
    > Utrudnianie kontroli sanitarnej, to wykroczenie, które się przedawniło.

    > Obejrzałem. To jakaś heca. Co Ci goście spoza kontroli robią przy

    Może obserwujący.

    --
    animka

  • 8. Data: 2015-04-29 00:14:31
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 28-04-15 o 23:52, animka pisze:

    adzal-w-kontroli-co-na-prokurator-ujawniamy-nagranie
    > Zresztą coś tam było nie tak, skoro za bramę nie chciał wpuścić.

    Ja bym też nie wpuścił takiego stada. Gołym okiem widać, że to gotowy
    kłopot.

  • 9. Data: 2015-04-29 08:48:33
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 28.04.2015 23:52, animka pisze:

    > Zresztą coś tam było nie tak, skoro za bramę nie chciał wpuścić.

    OK, to podaj swój adres i wpuść mnie do swojego domu. Jeśli nie, to
    pewnie masz tam uprowadzone dzieci na handel. Bo inaczej byś mnie wpuściła.

    --
    Boga prawdopodobnie nie ma.
    A teraz przestań się martwić

  • 10. Data: 2015-04-29 15:59:15
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 29-04-15 o 00:09, animka pisze:

    > Może obserwujący.

    Może, tylko czemu wydają polecenia kontrolującemu?