  • 1. Data: 2015-04-24 09:48:53
    Temat: Przesylki PGP / InPost
    Od: " ąćęłńóśźż" <ąćę@łńó.śżź>

    Którą stronę polecicie do śledzenia on-line doręczeń przesyłek PGP / InPost?

  • 2. Data: 2015-04-24 09:54:28
    Temat: Re: Przesylki PGP / InPost
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-04-24 09:48, ąćęłńóśźż pisze:
    > Którą stronę polecicie do śledzenia on-line doręczeń przesyłek PGP / InPost?

    Jeśli PGP/InPost udostępnia taka usługę, to ichnią (żadna inna nie
    zadziała poprawnie), w przeciwnym wypadku żadną (ew jakiegoś wróża, albo
    wróżkę :).

    --
    Kaczus
    http://kaczus.ppa.pl/ksiazki

  • 3. Data: 2015-04-24 11:31:23
    Od: " ąćęłńóśźż" <ąćę@łńó.śżź>

    PGP oraz InPost to zdaje się dwie odrębne firmy?
    Co rozumiesz więc przez "ichnią"?

    No i numery pisane przez doręczycieli na awizach raz ze bywają mało
    czytelne, dwa czasem mają mało cyfr i co z tym fantem począć?
    Numery z awiz pocztowych odczytuję skanerem (z kodu kreskowego z nalepki) .
    A PGP/InPost awiz nie nalepkuje (przynajmniej u nas).

    -----

  • 4. Data: 2015-04-24 11:45:48
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-04-24 11:31, ąćęłńóśźż pisze:
    > PGP oraz InPost to zdaje się dwie odrębne firmy?
    > Co rozumiesz więc przez "ichnią"?

    Ano rozumiem to, że jeśli firmy te nie udostępniają własnej strony, to
    nie ma takiego systemu.

> [...]
    > Numery z awiz pocztowych odczytuję skanerem (z kodu kreskowego z nalepki) .
    > A PGP/InPost awiz nie nalepkuje (przynajmniej u nas).

    Poczta Polska kiedyś też nie nalepkowała - czy to przypadek, że nie
    miała systemu śledzenia?

    --
    Kaczus
    http://kaczus.republika.pl

  • 5. Data: 2015-04-24 14:59:37
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 24 kwietnia 2015 11:45:52 UTC+2 użytkownik Tomasz Kaczanowski napisał:
    > Ano rozumiem to, że jeśli firmy te nie udostępniają własnej strony, to
    > nie ma takiego systemu.
    Na stronie InPostu jest system sledzenia i na PGP również

  • 6. Data: 2015-04-24 15:06:08
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-04-24 14:59, Kris pisze:
    > Na stronie InPostu jest system sledzenia i na PGP również

    No to już nie wiem o co pytał przedpiszca.

    --
    Kaczus
    http://kaczus.cba.pl

  • 7. Data: 2015-04-24 17:03:55
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Tomasz Kaczanowski wrote:

    > No to już nie wiem o co pytał przedpiszca.

    Jego pytanie bylo proste.
    Jestem, leniem, nie chce mi sie nawet wleżć na ich stronę lub do nich
    zadzownić zeby sie dowiedziec. Wolę machnąć posta na grupę niech inni
    odwalą robotę za mnie.

  • 8. Data: 2015-04-24 18:51:11
    Od: " ąćęłńóśźż" <ąćę@łńó.śżź>

    O to, czy lepiej (z Waszego doświadczenia) sprawdzać na stronie PGP, czy na
    stronie InPostu, i która z nich jest bardziej przyjazna użytkownikowi i
    bardziej odporna na błędy?

    -----

  • 9. Data: 2015-04-25 12:11:59
    Od: Gall <r...@l...pl>

    W dniu 24.04.2015 o 18:51, pisze:
    > O to, czy lepiej (z Waszego doświadczenia) sprawdzać na stronie PGP, czy na
    > stronie InPostu, i która z nich jest bardziej przyjazna użytkownikowi i
    > bardziej odporna na błędy?

    Oba systemy są równie "dobre".

    Kiedyś pokazywali wszystkie statusy danej przesyłki wraz czasem. W
    czasie zbliżonym do wygrania przetargu na obsługę sądów usunęli stare
    statusy i pokazywali tylko ostatni. Później uczynili system śledzenia
    jeszcze mniej przydatnym i obecnie pokazują tylko ostatni status bez
    daty, np.:

    Nr Miejsce Opis
    1 Warszawa Doręczono

    Poza tym na stronie InPostu czasami wyświetla, że nie znaleziono a
    później znów wyświetla status, na PGP nigdy nie sprawdzałem tego.

    Poczta Polska na początku gdy wprowadziła śledzenie dla listów
    poleconych pokazywała wszystkie statusy pośrednie. Później usunięto
    statusy pośrednie, są tylko te bezpośrednio związane z nadaniem i z
    doręczeniem. Do początku tego roku dla listów poleconych z zagranicy
    pokazywano wszystkie statusy pośrednie w Polsce, ale obecnie jest tylko
    Nadanie, Przyjęcie przesyłki w Polsce i związane z doręczeniem.

    W obu przypadkach zmiany idą w kierunku wyświetlania jak najmniejszej
    ilości informacji.

  • 10. Data: 2015-04-26 07:57:11
    Od: " ąćęłńóśźż" <n...@d...spamerow>

    Pewnie chcą uniknąć więzienia za przestępstwo fałszowania dokumentów -
    okłamywania, że awizowano powtórnie.
    I co ma zrobić biedna sąsiadka, której pierwsze awizo znajduję w swojej
    skrzynce?
    Ja akurat zwykle zaniosę do klatki obok, ale przeciętny Kowalski wyśle do
    kosza-lina, bo nawet nie zna domofonu do sąsiadów.

    -----