  • 261. Data: 2004-12-08 16:18:17
    Temat: Re: no i POLICJA znow sie popisala!!
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > Nie umiesz czytać ze zrozumieniem, jesteś zwykłym głupkiem i
    popierdułką.

    to nie w tym watku bylo, bylo w innym, zreszta nie ja jeden to zuwazylem
    i nie mam zamiaru tutaj o tym rozmwiac, juz powiedzialem co zrobie.

    To, kto jest glupkiem i pierdulka sąd stwierdzi.

    > Nie trolluj. O karaniu mowy nie było. Stwierdziłeś popierdułko, że
    wzywać
    > można wyłączniue via poczta.

    wezwanie telefoniczne (absurd) czy osobiste to sa wyjatki, zwykle wezwanie
    jest na papierze.
    Nie bede ciagnal tego watku, nie ma sensu, spotkamy sie prawdopodobnie 2
    krotnie na
    sprawie karnej i cywilnej,

    pozdrawiam
    P.

    > Zmień grupę bo na tą masz za niski IQ.

    http://cpp.g5.pl/badanie.jpg

    i odrazu uprzedzam (spodziewam sie czego sie czepisz),
    w okresie kiedy przeprowadzane bylo to badanie nie ogladalem wiadomosci,
    nie interesowalo mnie to kompletnie, gdyz myslalem o maturze, stad na
    pytania
    zwiazane z "KORAN"em i generalnie tego co sie za granicami dzialo
    odpowiadalem
    po prostu nie wiem. [chodzi o zakres wiadomosci ogolny z otaczajacego
    swiata]

    moze Ty sie pochwal swoim badaniem, i nie mam tu na mysli testu ONETu,
    ktory nie bardzo
    przypomina test IQ. (rozpoznanie aktorow)

  • 262. Data: 2004-12-08 16:52:14
    Od: "Bogen" <Bogen07@tnij_to_poczta.fm>

    Użytkownik "Przemek R." <p...@t...gazeta.
    pl> napisał w wiadomości news:cp78ik$8a$1@inews.gazeta.pl...

    > :-) wiem po prostu jak ja bylem wzywany i znajomi,

    To mozesz powiesz nam jakie to sa procedury.

    zreszta mysle ze jest

    tak
    bogen

  • 263. Data: 2004-12-08 18:45:28
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "Przemek R."
    pl> napisał w wiadomości

    > To, kto jest glupkiem i pierdulka sąd stwierdzi.

    > Nie bede ciagnal tego watku, nie ma sensu, spotkamy sie prawdopodobnie 2
    > krotnie na
    > sprawie karnej i cywilnej,

    Głupiś.
    Pryszczata popierdułko;)
    Wstydziłbyś się tak z głupotą afiszować.

    Leszek

  • 264. Data: 2004-12-08 18:49:56
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "Bogen" <Bogen07@tnij_to_poczta.fm> napisał w wiadomości

    >To mozesz powiesz nam jakie to sa procedury.

    Nie licz na to,to zwykły pryszczaty głupek:)
    Zaproszę Cię na sprawę sądową. Zobaczysz tą pryszczatą tępą gębę;)))))
    Będziesz wiedział( i widział) jak wygląda " grupowe nieporozumienie" ;)))
    Kolejny popapraniec na grupie.

    Pzdr
    Leszek

  • 265. Data: 2004-12-08 19:16:32
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > Głupiś.
    > Pryszczata popierdułko;)
    > Wstydziłbyś się tak z głupotą afiszować.

    typowa argumentacja Leszka...

    P.

  • 266. Data: 2004-12-08 19:23:00
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > Nie licz na to,to zwykły pryszczaty głupek:)
    > Zaproszę Cię na sprawę sądową. Zobaczysz tą pryszczatą tępą gębę;)))))

    na sprawie karnej niekoniecznie. nie widze potrzeby, pelna dokumentacje
    przekaze.

    Podpowiem Ci.
    Rozmowa pomiedzy Olem Kwasniakiem i Toba. Miedzy innymi na tej podstawie
    wypowiedz SQLwysyna w watku ktory przytoczylem byla taka a nie inna.

    Natomiast na cywilna jak najbardziej, mozesz zaprosic cala grupe.
    Na grupie allegro tez robia zjazdy :-)

    > Będziesz wiedział( i widział) jak wygląda " grupowe nieporozumienie"
    ;)))
    > Kolejny popapraniec na grupie.

    Tez Cie lubie.

    P.

  • 267. Data: 2004-12-09 10:15:38
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    ps.

    > Nie licz na to,to zwykły pryszczaty głupek:)
    > Zaproszę Cię na sprawę sądową. Zobaczysz tą pryszczatą tępą gębę;)))))

    Smiem twierdzic ze lubi Pan chlopcow, tak bardzo chcialby Pan mnie
    zobaczyc.
    Widok pryszczatej tepej geby to pewnie nalezy do Pana fascynacji
    seksualnych,
    skoro tak czesto Pan o tym mowi.
    Postaram sie choc w najmniejszym stopniu zaspokoic te potrzeby:

    http://cpp.g5.pl/przemek.jpg

    P.

  • 268. Data: 2004-12-09 15:18:00
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "Przemek R."
    pl> napisał w wiadomości

    > http://cpp.g5.pl/przemek.jpg

    Co to za gówniarz pośrodku??

  • 269. Data: 2004-12-09 16:51:20
    Od: "Grzegorz Kruk, Ph.D." <g...@t...pl>

    > Co to za gówniarz pośrodku??

    No chyba pan Przemek. A pan myslal, ze to pana tesciowa? Bez okularów pan
    nie widzi? To moze nie wie pan tez co pan pisze.

    Grzegorz Kruk, Ph.D.

  • 270. Data: 2004-12-10 11:16:07
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > typowa argumentacja Leszka...

    ps.

    Wujek Olo Kwasniak do Ciebie dolaczy:

    http://groups.google.pl/groups?q=g:thl3885798942d&dq
    =&hl=pl&lr=&selm=c8dp2o%24918%241%40atlantis.news.tp
    i.pl

    Ty sie z nim wyraznie zgodziles:
    http://groups.google.pl/groups?hl=pl&lr=&selm=c8dp8q
    %2443g%241%40opal.icpnet.pl

    prawdopodobnie zaraz stwierdzisz ze to SQLwysyn powiedzial ale aby
    wiedziec w jakim sensie jego
    wypowiedz byla wystarczy przeczytac post wczesniej, takze sobie daruj:

    http://groups.google.pl/groups?hl=pl&lr=&selm=c8do7t
    %242b6%243%40mamut.aster.pl

    a tak swoja droga nauczyles juz sie odmieniać slowo "okradac" ??? :
    http://groups.google.pl/groups?hl=pl&lr=&selm=c8dotc
    %2433k%241%40mamut.aster.pl

    :-)

    P.