  • 91. Data: 2004-12-04 09:02:03
    Temat: Re: no i POLICJA znow sie popisala!!
    Od: "Grzegorz Kruk, Ph.D." <g...@t...pl>

    news:coru1l$5fi$1@opal.icpnet.pl...
    > Nie karmić trolla.

    znów ta sama płyta

  • 92. Data: 2004-12-04 09:18:57
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "Bogen" <Bogen07@tnij_to_poczta.fm> napisał w wiadomości
    news:coqi1o$bnj$1@nemesis.news.tpi.pl...

    Użytkownik "Grzegorz Kruk, Ph.D." <g...@t...pl> napisał w wiadomoœci
    news:coqhmv$9ve$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > Użytkownik "Bogen" <Bogen07@tnij_to_poczta.fm> napisał w wiadomości
    > tam aby szuakc jakogos drewna.
    >
    > A czego szukali? Bin Ladena? pod Rzeszowem? wśród małych dzieci?

    Moze pana?
    Na glupie pytanie, glupa odpowiedz.

    ____________________
    |\ /| | |
    ||__|| | Please do not |
    / o o \ | feed the Trolls. |
    / \ | Thank You. |
    / \ \| |
    / _ \ \--------------------´
    / |\__\ \ ||
    / |\|_|\_../ ||
    / \|_|_|/ \ _||
    / / \ |____| ||
    / | | | --|
    | | | |____ --|
    *_ | |^|^|^| | \-/
    *--_-\ _ \ ^ ^ ^ / ||
    / _ \\ | | `´
    * / \_ /- | | |
    * c_c_c_C/ \C_c_c_c

  • 93. Data: 2004-12-04 09:19:39
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "namus" <n...@1...com> napisał w wiadomości
    > Czyż nie są bohaterscy, jeden oddział przeciwko grożnej, przeważającej
    > sile 3 dzieci

    > Pan się myli. Myślę, że wśród sędziów na pewno są uczciwi, którzy jeżdżą
    > do pracy tramwajem, a tacy sędziowie jak Wielkanocki czy tacy
    > prokuratorzy, którzy balują z bandytami nie stanowią więcej niż 99%

    ____________________
    |\ /| | |
    ||__|| | Please do not |
    / o o \ | feed the Trolls. |
    / \ | Thank You. |
    / \ \| |
    / _ \ \--------------------´
    / |\__\ \ ||
    / |\|_|\_../ ||
    / \|_|_|/ \ _||
    / / \ |____| ||
    / | | | --|
    | | | |____ --|
    *_ | |^|^|^| | \-/
    *--_-\ _ \ ^ ^ ^ / ||
    / _ \\ | | `´
    * / \_ /- | | |
    * c_c_c_C/ \C_c_c_c

  • 94. Data: 2004-12-04 09:31:17
    Od: "Artur Ch." <s...@r...pbz>

    Dnia 3 gru o godzinie 16:10, na pl.soc.prawo, Rodrig Falkenstein
    napisał(a):

    > I co, nic nie nie poczułeś? Wszak rana kąsana niczym nie różni się od
    > małego zadrapania, tak?

    Kąsana?
    A nie przypadkiem _szarpana_ ?

    > Niewinnego? Zaatakował funkcjonariusza policji na służbie.
    > Najskuteczniejszym sposobem odparcia ataku było zastrzelenie psa.

    Fakt, zabicie na "śmierć" jest skuteczne, ale czy było konieczne?

    > Uważasz, że zwykły krawężnik będzie w stanie ocenić wagę psa?

    No to w końcu akcje przeprowadzał zwykły krawężnik czy też *specjaliści* z
    AT?

    --
    Pozdro... Artur Ch.
    GG: 997997 ICQ: 99380423
    From: zaROTowany

  • 95. Data: 2004-12-04 09:51:22
    Od: "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl>

    Dnia Fri, 3 Dec 2004 21:40:31 +0100, Grzegorz Kruk, Ph.D. <g...@t...pl>
    napisał:

    > U?ytkownik "Bogen" <Bogen07@tnij_to_poczta.fm> napisa? w wiadomo?ci
    >
    > U?ytkownik "Grzegorz Kruk, Ph.D." <g...@t...pl> napisa? w wiadomo?ci

    > A co ma wspólnego wasze niesprawiedliwe prawo z wkurzaniem si??

    A co z odpowiedzią na moje pytanie? Jak odróżnić prawo sprawiedliwe od
    niesprawiedliwego? Nie wiem więc proszę o wskazówki.

    --
    Falkenstein
    skazania.

  • 96. Data: 2004-12-04 09:54:55
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:opsig9nwoemg13b0@kura4m98.it-net.pl...

  • 97. Data: 2004-12-04 09:58:08
    Od: "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl>

    Dnia Fri, 3 Dec 2004 21:51:00 +0100, Grzegorz Kruk, Ph.D. <g...@t...pl>
    napisał:

    > U?ytkownik "Bogen" <Bogen07@tnij_to_poczta.fm> napisa? w wiadomo?ci

    > On ich nie atakowal, tylko wymachiwal.

    On tak twierdi.

    > Oni poszli sobie i przyjechali na drugi dzie? z AT.
    Jakby przyszli sami a furiat ich zarąbał i przy okazji zdekapitował
    córeczke byłby wielki szum na temat nieudolności Policji.

    > Nikt ich nie zranil, ani nie atakowal.

    Czyli dopóki ktoś nie zrani lub nie zabije policjanta AT ma siedzieć w
    koszrach, tak?

    > Czemu pan broni tych bandytów, którzy wtargneli na podstawie pomowien do
    > prywatnego domu, zastrzelili psa i poturbowali dzieci?

    A wystarczyło, żeby szanowny pan pokrzywdzony wpuścił policjantów i z nimi
    porozmawiał. Pomówienie pomówieniem, ale informacje trzeba sprawdzić.

    A z tym prywatnym domem to niech pan nie przesadza. Każde prawo, także to
    do prywatności podlega ograniczeniom. I proszę pamiętać, że w USA po takim
    wymachiwaniu siekierą do policjantów facet dostałby najpierw tazerem,
    potem pałami a na koniec 5 do 12 lat więzienia (informacje z pierwszej
    ręki od amerykańskiego sędziego).

    --
    Falkenstein
    skazania.

  • 98. Data: 2004-12-04 10:02:29
    Od: "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl>

    Dnia Fri, 3 Dec 2004 21:10:32 +0000 (UTC), Piotr

    > Przemek R. <p...@t...gazeta.
    pl>

    > Całe szczęście że nie zastrzelili dzieciaków, albo jakichś postronnych
    > osób
    > "bo im się amunicja pomyliła". Jedna przypadkowa ofiara i na dodatek
    > tylko
    > pies to jak na policję bardzo udana akcja...

    A ja żałuję, że policja nie zastrzeliła na miejscu faceta, który zaczął
    wymachiwać siekierą. Może wtedy paru by to otrzeźwiło, że tak nie można.

    W USA gość już już by siedział. A tam za kradzież dostaje się tyle ile u
    nas za ciężkie pobicie.

    --
    Falkenstein
    skazania.

  • 99. Data: 2004-12-04 10:09:24
    Od: "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl>

    Dnia Fri, 3 Dec 2004 22:32:30 +0100, Grzegorz Kruk, Ph.D. <g...@t...pl>
    napisał:

    > U?ytkownik "Bogen" <Bogen07@tnij_to_poczta.fm> napisa? w wiadomo?ci
    > Pan policjant? Co wam wolno?

    Uprawnienia policji wynikają z przepisów prawa, które obowiązuje także
    pana. I to niezależnie od tego czy uważa je pan za sprawiedliwe. Jak się
    panu w tym kraju nie podoba proszę jechać do USA, gdzie za przekroczenie
    prędkości można zostać aresztowanym.

    > Pilnowac porzadku?

    Tak jest.

    > Ochraniac ludzi?

    Tak. Np rodzinę furiata, który jak każdy niewinny człowiek an wizytę
    policjantów reaguje wymachiwaniem siekierą.

    > A robicie na odwrót.

    Przepisy nie nakazują policji postępowac zgodnie z życzeniami pana doktora.

    Mnie podobnie "wisi" wasz sitwowy sad

    Oj, doktorku, to, że twoja żona wzięła głupiego adwokata, który odradził
    jej skorzystanie z jej praw do zaskarzenia orzeczenia to nie jest powód,
    by nagle obrażać się na całe sądownictwo.

    > i wasi policjanci-bandyci, którzy zamiast ochrania?, bija i morduja
    > niewinnych Polaków.

    A skąd wiesz, że byli niewinni? I że byli Polakami?

    --
    Falkenstein
    skazania.

  • 100. Data: 2004-12-04 10:11:38
    Od: "Mithos" <m...@o...No.More.Spam.polska>

    Grzegorz Kruk, Ph.D. wrote:

    > Kto komu zaczal grozic. Mnie chcesz chamie zamknac? Za pisanie
    > prawdy? No to dawaj tutaj. Wykupiles kwatere na cmentarzu i
    > ubezpieczyles sie chamie?

    Ja nie groze. Ja tylko informuje, zeby pozniej nie bylo.

    pozdrawiam
    --
    Mithos