  • 111. Data: 2004-12-04 10:41:37
    Temat: Re: no i POLICJA znow sie popisala!!
    Od: "Bogen" <Bogen07@tnij_to_poczta.fm>

    Użytkownik "Tomek" <k...@v...pl> napisał w wiadomości
    news:5d7a.000013ea.41b0e097@newsgate.onet.pl...

    > Nie dość że policjant na lekką,
    > bezpieczną i nie najgorzej płatną pracę,

    Ile wg. Cibie zarabia policjant?
    Prosze podaj jakies przyklady.

    pozdr
    bogen

  • 112. Data: 2004-12-04 10:45:03
    Od: "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl>

    Dnia Sat, 4 Dec 2004 09:49:29 +0100, Grzegorz Kruk, Ph.D. <g...@t...pl>
    napisał:

    > U?ytkownik "namus" <n...@1...com> napisa? w wiadomo?ci
    > do
    >>

    > Wiem wiem, zapewne s? w s?dach uczciwi i s? te? policjanci, którzy s?
    > grzeczni, uprzejmi i sprawiedliwi.

    co to znaczy "sprawiedliwi"?

    --
    Falkenstein
    skazania.

  • 113. Data: 2004-12-04 10:45:43
    Od: "Bogen" <Bogen07@tnij_to_poczta.fm>

    Użytkownik "Przemek R." <p...@t...gazeta.
    pl> napisał w wiadomości news:cos41k$a6$1@inews.gazeta.pl...

    > Tak na marginesie, mieli nakaz przeszukania?

    Musieli miec?

    pozdr
    bogen

  • 114. Data: 2004-12-04 10:47:43
    Od: "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl>

    Dnia Sat, 4 Dec 2004 10:31:17 +0100, Artur Ch. <s...@r...pbz>
    napisał:

    > Kąsana?
    > A nie przypadkiem _szarpana_ ?

    Kąsana. To szczególny rodzaj rany, łączący cechy rany ciętej, szarpanej i
    tłuczonej.

    > Fakt, zabicie na "śmierć" jest skuteczne, ale czy było konieczne?

    Było. Pies był więc mógł zaatakować.

    > No to w końcu akcje przeprowadzał zwykły krawężnik czy też *specjaliści*
    > z AT?

    Chodziło tu oat, że mój przedmówca twierdził, ze o tym jak duży to pies AT
    mogło dowiedzieć się od policjantów, którzy tam byli wcześniej.

    --
    Falkenstein
    skazania.

  • 115. Data: 2004-12-04 10:52:39
    Od: "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl>

    Dnia Sat, 4 Dec 2004 11:37:40 +0100, Przemek R.
    pl> napisał:

    > od kiedy nie mozna wymachiwac na swoim terenie siekiera?

    DO policjantów wykonujących czynności służbowe? O zawsze.

    > Tak na marginesie, mieli nakaz przeszukania?

    Policjantowi wystarczy nakaz wystawiony przez komendanta jednostki
    policji, a nawet legitymacja służbowa

    > Polska to nie USA, w USA takich posranych Sedziów, prokuratorów ( mowie o
    > tych zlych) i psedo policjantow dawno by wywalono.

    W USA sędziowie pochodza z wyboru, a o winie decyduje ława przysięgłych.

    > Nie wiem czy Pan zauwazyl ale tam policja jest szanowana, jak Pan mysli
    > czemu?

    Bo tam ludzie mają szacunek dla władzy i wiedzą, że jak będą wymachiwać
    policji siekierą to w najlepszym wypadku przesiedzą noc w areszcie a w
    najgorszym przesiedzą parę lat.

    --
    Falkenstein
    skazania.

  • 116. Data: 2004-12-04 11:01:53
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > Bo powinien był zaryzykować pogryzienie?

    no to trzeab wybic wszystkich polakow, po co ryzykowac ze ktorys porwie,
    zabije kogos czy cos ukradnie.

    > Tak samo cenne jest życie świni, konia cyzy kurczaka? Czyżbym rozmawiał
    > trawożercą?

    A Pan frankenstaein przepraszam to psy wpierdala?

    >Zwierze to rzecz. Żródło mięsa i skóry, czasami narzędzie.
    > nie obchodzi mnie co twierdzą oszołomy, które domagają sie wydawania
    > pieniędzy na karmienie psów, gdy głodują ludzie.

    zwyklym s....ciem jestes.

    P.

  • 117. Data: 2004-12-04 11:03:31
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > Było. Pies był więc mógł zaatakować.

    dzieci tez mogly. ZABIC ICH ZABIC, !!!!

    P.

  • 118. Data: 2004-12-04 11:06:49
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "Przemek R."
    pl> napisał w wiadomości

    > zwyklym s....ciem jestes.

    Ty, sądząc ze słownictwa jesteś zwykłym, niewychowanym chamem.

  • 119. Data: 2004-12-04 11:08:04
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "Przemek R."
    pl> napisał w wiadomości

    > masz jakis kompleks?

    Tak. Masz.
    Zmień osobowość lub grupę.
    Chamów tutaj się tępi.

    Leszek

  • 120. Data: 2004-12-04 11:09:37
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "Mithos" <m...@o...No.More.Spam.polska> napisał w wiadomości

    > Ja nie groze. Ja tylko informuje, zeby pozniej nie bylo.

    |\ /| | |
    ||__|| | Please do not |
    / o o \ | feed the Trolls. |
    / \ | Thank You. |