  • 1. Data: 2009-05-07 16:36:19
    Temat: wypowiedzenie, L4 i zasiłek
    Od: "Easy" <e...@o...nospam.org>

    Pogooglałam troszke ale odpowiedzi sa niejednoznaczne.

    Wiem ze dostarczone po doreczonym wypowiedzeniu zwolnienie lekarskie nie
    przedłuza okresu wypowiedzenia.
    To jest dla mnie jasne.
    Ale jesli sytuacja wyglada tak, ze wypowiedzenie jest miesięczne a
    zwolnienie jest np, przedłuzane co dwa tygodnie przez trzy miesiace.
    Co dzieje sie po okresie wypowiedzenia?
    Umowa wygasa. To jasne, ale kto przejmuje "opieke" nad chorym byłym juz
    pracownikiem?
    Na kogo lekarz ma wystawiać zwolnienia, zakładając iż pracownik wciąż jest
    na kolejnych zwolnieniach, ale nie jest juz pracownikiem w firmie?
    Jak długo w ogole taka sytuacja moze trwac?
    Jeśli choroba jest na tyle poważna, że zwolnienie przedłuża sie w sumie np
    do pół roku - co wtedy?

    E.

  • 2. Data: 2009-05-07 16:45:25
    Temat: Re: wypowiedzenie, L4 i zasiłek
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Easy pisze:

    > Co dzieje sie po okresie wypowiedzenia?

    Płaci ZUS.

    > Jak długo w ogole taka sytuacja moze trwac?

    Tyle samo, co okres zasiłkowy w czasie trwania stosunku pracy.

    --
    @2009 Johnson

  • 3. Data: 2009-05-07 16:46:53
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Easy" <e...@o...nospam.org> napisał w wiadomości

    > Co dzieje sie po okresie wypowiedzenia?
    > Umowa wygasa. To jasne, ale kto przejmuje "opieke" nad chorym byłym juz
    > pracownikiem?

    No a jak myslisz? Komu co miesiac placisz (poprzez platnika - zaklad pracy)
    kilkadziesiat zlotych ubezpieczenia chorobowego?
    Zaklad Ubezpieczen Spolecznych.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 4. Data: 2009-05-07 17:12:38
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:gtv2mc$li8$1@news.dialog.net.pl Easy
    <e...@o...nospam.org> pisze:

    > Ale jesli sytuacja wyglada tak, ze wypowiedzenie jest miesięczne a
    > zwolnienie jest np, przedłuzane co dwa tygodnie przez trzy miesiace.
    > Co dzieje sie po okresie wypowiedzenia?
    > Umowa wygasa. To jasne,
    Nie, to bzdura.

    > ale kto przejmuje "opieke" nad chorym byłym juz pracownikiem?
    ZUS.

    > Na kogo lekarz ma wystawiać zwolnienia, zakładając iż pracownik wciąż
    > jest na kolejnych zwolnieniach, ale nie jest juz pracownikiem w firmie?
    > Jak długo w ogole taka sytuacja moze trwac?
    Tyle co zasiłek chorobowy chyba.

    > Jeśli choroba jest na tyle poważna, że zwolnienie przedłuża sie w sumie
    > np do pół roku - co wtedy?
    Tak samo.

    --
    Jotte