  • 41. Data: 2012-05-01 20:51:54
    Temat: Re: niebezpieczne ogrodzenie - dylemat
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 01.05.2012 19:34, cef pisze:

    > Och, jak szkoda. Szczerze przyznam, że ostatnio brakowało mi
    > relacji z kolejnych nieszczęść, które Tristana dotknęły :-0

    Ooo, a co go dotknęło?

  • 42. Data: 2012-05-01 21:46:49
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Law wrote:

    > Bo on jest jakichś dziwny.

    wiesz ja też czesto A.L. mam ze lekkiego trolla :)

    ale bez przesady.

  • 43. Data: 2012-05-01 21:48:29
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 01.05.2012 21:46, Marek Dyjor pisze:

    > wiesz ja też czesto A.L. mam ze lekkiego trolla :)
    >
    > ale bez przesady.

    W kwestii formalnej - jeśli masz na myśli mnie, to weź pod uwagę, że
    jako "A.L." podpisuje się ktoś inny ;)

  • 44. Data: 2012-05-01 22:11:38
    Od: <news>

    Użytkownik "Przemysław Adam Śmiejek" napisał:
> [...]
    > że spotykają cię dziwne przygody. A to ochroniarz cię zaatakuje,
    > a to drut kolczasty.... I kończą się w sądzie. Ok, chwalebne to, że masz

    Widzę ze parę pogróżek i wymiękłeś jak stara dęntka.
    Nie daj się zastraszyć temu bandziorowi!
    Teraz już wiemy że jest z pruszkowa a z portretu psychologicznego wychodzi
    że to "kiełbasa".
    No w sumie rozumiem ciebie, w końcu jest się czego bać, zrobią ci wlot na
    chatę, obiją mordę, psikną gazem i kompa ukradną.

  • 45. Data: 2012-05-01 22:27:04
    Od: Law <z...@g...com>

    On Tuesday, May 1, 2012 3:46:49 PM UTC-4, Marek Dyjor wrote:

    > wiesz ja też czesto A.L. mam ze lekkiego trolla :)
    >
    > ale bez przesady.

    Trolem to on jest takim samym jak ty.
    Ciebie trzeba wyraznie kopnac w dupe, zebys zauwazyl, ze jestes analfabeta, ktory nie
    rozroznia slow, jakiś i jakichś.

  • 46. Data: 2012-05-01 22:57:50
    Od: Marek K <m...@P...pl>

    W dniu 2012-05-01 20:41, Andrzej Lawa pisze:

    > Drogi kolejny tępy kretynie!
    >
    > Primo: naucz się wreszcie, lamerze zasmarkany, zawijać wiersze.
    >
    > Secundo: naucz się wreszcie czytać - chodzi o ogrodzenie stojące sobie "siłą
    rozpędu" pomiędzy dwoma kawałkami otwartego terenu.

    Cóż za urocza samokrytyka.
    (ostatni wiersz cytatu - 129 znaków ze spacjami - niezawinięty) ;>

    M.

  • 47. Data: 2012-05-01 23:08:14
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 01.05.2012 22:57, Marek K pisze:

    > Cóż za urocza samokrytyka.
    > (ostatni wiersz cytatu - 129 znaków ze spacjami - niezawinięty) ;>

    Był zawinięty, zanim ty go złośliwe nie przerobiłeś - i to na tyle
    nieudolnie, że pojawiła ci się podwójna spacja.

  • 48. Data: 2012-05-01 23:16:34
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 01.05.2012 22:11, news pisze:

    > Widzę ze parę pogróżek i wymiękłeś jak stara dęntka.

    PAŚ ma dość rozsądku, żeby nie bawić się w pomówienia.

> [...]
    > No w sumie rozumiem ciebie, w końcu jest się czego bać, zrobią ci wlot
    > na chatę, obiją mordę, psikną gazem i kompa ukradną.

    Wiesz, że ci się zbiera, gnojku?

    Anonimowość ciebie nie chroni, bo jest złudna.

    Nawet jeśli jesteś nieletni czy niedorozwinięty umysłowo (na co wskazują
    twoje szczeniackie wypowiedzi) nie daje ci totalnego immunitetu - w
    najlepszym przypadku rodzice/lekarz prowadzący odetną ci dostęp do sieci
    i zabiorą komputer.

  • 49. Data: 2012-05-01 23:28:02
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    Andrzej Lawa wrote:

    > Ooo, a co go dotknęło?

    Poszukaj sobie w archiwum. Swego czasu większość inicjowanych
    tu wątków była opisem jego "drogi przez mękę".
    W połączeniu z Twoją trochę socjopatyczną osobowością
    gwarantowałoby to niezłą rozrywkę. Trudno...

  • 50. Data: 2012-05-01 23:31:52
    Od: Marek K <m...@P...pl>

    W dniu 2012-05-01 23:08, Andrzej Lawa pisze:

    > Był zawinięty, zanim ty go złośliwe nie przerobiłeś - i to na tyle
    > nieudolnie, że pojawiła ci się podwójna spacja.

    Klasycznie, tylko ty jesteś idealny.
    Nawet nie spróbowałeś pomyśleć, że może coś jednak robisz źle.
    Życzysz sobie zrzut ekranu?

    M.