    Newsgroups: pl.soc.prawo
    From: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>
    Subject: Re: naukowe podstawy rasizmu;)
    <v%alL.2071444$G_96.1926360@fx13.ams1>
    <tn40qj$2hh$1$Shrek@news.chmurka.net>
    <9RtlL.1811082$YC96.1475087@fx12.ams1>
    <tn6f1n$h50$4$Shrek@news.chmurka.net>
    <0HQlL.1680171$Eeb3.1472330@fx05.ams1>
    <tn92ik$12k$1$Shrek@news.chmurka.net>
    Date: Wed, 14 Dec 2022 00:42:50 GMT

    On 2022-12-13, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > Tak samo (cokolwiek to znaczy) - zagwarantujesz że nie?

    Będę potrzebował wiecej badań i czasu, żeby uprawdopdobnic, ale nie dam
    rady tego zrobić bo mam wszystko wypuscić na żywioł i nie wprowadzać
    żadnych lockdownów, więc w sumie po co Ci takie gwarancje? :)

    > Czyli zamordowaliśmy światową gospodarkę i trochę ludzi bo nie
    > wiedzieliśmy (i tłumaczyliśmy że naukofcy się zgadzają)?

    Coś w stylu dyskusji w wątku obok: Zwolnilismy do 5km/h przed przejściem
    dla pieszych bo na krawęzniku stał ktoś kto wyglądał jak dziadek i mógł
    nam wleźć. Nie wlazł, więc zamiast się cieszyć, opierdalamy kierowcę, że
    nie jechał 70km/h.

    --
    Marcin