  • 181. Data: 2022-12-11 08:28:19
    Temat: Re: naukowe podstawy rasizmu;)
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Ja tu mówię o swoich obserwacjach i że z nich trochę mi dziwnie wynika
    > brak tej skuteczności po 3ch miesiącach.

    A ja o rzeczywistych badaniach na dużej grupie. Chorowali.

    > Więc trochę to wszystko wygląda, że albo szczepionki jednak działają
    > ochronnie ponad te 3 miechy, albo w ogóle nie działają.

    Dane mówią, że Na omicrona działały od początku kiepsko a po trzech
    miechach wcale (od razu dodam że w klasycznym ujęciu, czyli przeciw
    zachorowaniu).

    BTW - ciężko znaleźć dane o skuteczności szczepionki celowanej. Czemu
    nie ma danych o skuteczności 96%?

    > Myśle, że powie, że prawdopodobieństwo wystąpienie (tu wylosowania)
    > jakiegoś zdarzenia jest np. 100/6, i że trzeba jednak uważać, bo może
    > się to jednak zdarzyć, po czym wystąpi inne, korzystniejsze zdarzenie, a
    > Ty stwierdzisz, że się pomylił :)

    Zdarzyć się może wszystko. Nie znaczy to że należy na wszystko reagować
    sraniem żarem i prewencyjnymi lokadałnami. Jeszcze raz - lokdałny były
    wprowadzane (albo inaczej powinny być, bo po co były to chuj wie), żeby
    zapobiec zapchaniu służby zdrowia a nie finalnemu ograniczeniu ilości
    zachorowań - finalnie choruje mniej więcej tyle samo ludzi ale w
    dłuższej perspektywie i tyle (co może być korzystne bo jak pisałem wirus
    ewoluuje w stronę mniej śmiertelnego, choć z drugiej strony przy
    lokdałnie mutuje wolniej).

    > No to faktycznie, nic się nie da tak ustalić :)

    Ale co ma oznaczać emotek? Powiażnie - gdyby tak samo jak kowida
    potraktować opryszczkę, to byłaby chorobą śmiertelną i to o 100%
    skuteczności. I miałaby ilość ofiar dążącą do wielkości światowej
    populacji. I emotek byłby na miejscu dopóki poważnie nie odpierdolili
    takiej akcji z kowidem. Wtedy stało się coś co wcześniej wydawało się
    absurdalne, a dziś nikogo nie dziwi - wpisywanie "kowid+choroby
    współistniejące".

    > A czy ze świńską nie było dokłądnie tak samo, czy też uważasz, że chory
    > ze zrujnowanym organizmem był na tą świńską tak samo odpowrny jak
    > chodzący okaz zdrowia? :)

    Oczywiście że nie był. Ale jak ktoś umarł ze starości na wyrostek czy po
    prostu to na wejściu do szpitala go nie testowano na grypę i nie
    wpisywano "grypa plus choroby wpsółitniejące". Nie testowano również ot
    tak całości populacji.

    > Inne czasy, może inny wirus?

    No ale jednak kowid wypada marnie przy grypie. Czmu nie sramy żarem cały
    czas o tą grypę - jakeś prewencyjne lokdałny, wyrzucanie z pracy
    niezaszczepionych zamykanie lasów? Przecież może się zdarzyć że
    zmutuje?:) Grypa jest większymym problemem (i była od zawsze) ale miała
    gorszych rzeczników prasowych:P

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 182. Data: 2022-12-12 00:37:41
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2022-12-11, Shrek <...@w...pl> wrote:

> [...]
    > dłuższej perspektywie i tyle (co może być korzystne bo jak pisałem wirus
    > ewoluuje w stronę mniej śmiertelnego, choć z drugiej strony przy

    Inni ocenili sytuację inaczej. Nie znam się na ewolucyjności wirusów
    więc nie mam jak argumentować, ale oczekiwanie, że moze się zmutować w
    dużo bardziej zjadliwe gówno wydaje mi się całkiem racjonalne.

    > Ale co ma oznaczać emotek? Powiażnie - gdyby tak samo jak kowida

    Że pownownie, nic nie da się okreslić na 100% więc zawsze można próbować
    podważać dowolne warunki i metodologie.

    > No ale jednak kowid wypada marnie przy grypie. Czmu nie sramy żarem cały
    > czas o tą grypę - jakeś prewencyjne lokdałny, wyrzucanie z pracy

    Juz pisałem: z grypą mamy trochę dłużej do czynienia.

    --
    Marcin

  • 183. Data: 2022-12-12 06:43:18
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Inni ocenili sytuację inaczej. Nie znam się na ewolucyjności wirusów
    > więc nie mam jak argumentować, ale oczekiwanie, że moze się zmutować w
    > dużo bardziej zjadliwe gówno wydaje mi się całkiem racjonalne.

    Może. Grypa też może, ale nikt z tego powodu nie sra żarem. No i lokdałn
    nie powstrzymuje mutacji a jedynie rozkłada je w czasie. Poza tym nauka
    mówi, że długoterminowo mutacje są korzystne, bo idą statystycznie w
    kierunku łagodniejszego przebiegu.

    > Że pownownie, nic nie da się okreslić na 100% więc zawsze można próbować
    > podważać dowolne warunki i metodologie.

    Albo stwierdzić cokowiek porównijąc nieporównywalne. To nie jest "nauka".

    > Juz pisałem: z grypą mamy trochę dłużej do czynienia.

    No i co z tego? Byłbym skłonny odpuścić to co się działa na początku (z
    wyjątkiem tego, że pojechano ścieżką nieprawną) To co się działo potem
    jest nie do usprawiedliwienia. Zwłaszcza sprowadzanie tych, co to
    kwestionowali (i to z naukowymi podstawami) do roli szurów. Większośc
    "szurów" wcale szurami nie było. I mieli rację;)

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 184. Data: 2022-12-12 07:49:17
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@_wiadomo_.onet.pl>

    W dniu 11-12-2022 o 03:11, Marcin Debowski napisał:

    > No to faktycznie, nic się nie da tak ustalić :)

    no tego, że nic to nie napisał, ale ciężko, dlatego do tej pory się
    szacowało robiąc testy wyrywkowe i lepszej jakości. Jak pisałem, gdy
    badano kilka lat temu osoby z zapaleniem płuc, szukając przyczyny -
    wykonując przy tym lepszej jakości testy nie te na covid i w lepszych -
    ambulatoryjnych warunkach, to ponad 60% tych zapaleń płuc miało
    "pochodzenie nieznane", a teraz za machnięciem czarodziejskiej różdżki
    nagle wiadomo - covid....

    --
    http://zrzeda.pl

  • 185. Data: 2022-12-12 07:51:35
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@_wiadomo_.onet.pl>

    W dniu 12-12-2022 o 00:37, Marcin Debowski napisał:

    > Juz pisałem: z grypą mamy trochę dłużej do czynienia.

    Fakt, ludzkie koronawirusy opisuje się dopiero od 1962r...

    --
    http://zrzeda.pl

  • 186. Data: 2022-12-13 02:37:00
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2022-12-12, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > Może. Grypa też może, ale nikt z tego powodu nie sra żarem. No i lokdałn

    Moźe tak samo czy inaczej?

    > No i co z tego? Byłbym skłonny odpuścić to co się działa na początku (z

    To z tego, że znamy ją bardziej i bardziej potrafimy przewidywać.

    --
    Marcin

  • 187. Data: 2022-12-13 06:28:52
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Moźe tak samo czy inaczej?

    Tak samo (cokolwiek to znaczy) - zagwarantujesz że nie?

    > To z tego, że znamy ją bardziej i bardziej potrafimy przewidywać.

    Czyli zamordowaliśmy światową gospodarkę i trochę ludzi bo nie
    wiedzieliśmy (i tłumaczyliśmy że naukofcy się zgadzają)?

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 188. Data: 2022-12-13 08:44:48
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@_wiadomo_.onet.pl>

    W dniu 13-12-2022 o 06:28, Shrek napisał:

    > Tak samo (cokolwiek to znaczy) - zagwarantujesz że nie?

    > Czyli zamordowaliśmy światową gospodarkę i trochę ludzi bo nie
    > wiedzieliśmy (i tłumaczyliśmy że naukofcy się zgadzają)?

    wiedzieliśmy jak postępować:
    https://web.archive.org/web/20200607084305/https://c
    iteseerx.ist.psu.edu/viewdoc/download?doi=10.1.1.552
    .1109&rep=rep1&type=pdf

    Zresztą na początku zgodnie z tymi zaleceniami starali się postępować (i
    wypowiadać) nasi późniejsi celebryci, tacy jak Pyrć, Gut czy Simon....
    Ale ciekawe co się stało w tzw międzyczasie, że nagle zmieniono narrację.

    http://zrzeda.pl

  • 189. Data: 2022-12-13 09:41:56
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Z tymi przysłowiami o murzynach to latasz jak żyd po pustym sklepie ;-)

    -----

  • 190. Data: 2022-12-13 09:54:05
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    No w zasadzie można postawić tezę, że gdyby nie żydzi to II wojna światowa by się nie
    zaczęła, ba Hitler nie doszedłby do władzy w
    Niemczech, a już na pewno nie byłoby Holocaustu (to takie pojęcie finansowe
    wynalezione w latach bodajże 80-tych XX wieku gdy
    dojczmarki się już opatrzyły w Palestynie Zachodniej).
    Czyli kto winien II WŚ??
    Odpowiedź prosta ;->

    Podobnie Powstaniu Warszawskiemu winna jest AK, a inwazji na Ukrainę Ukraina
    zbombardowawszy ukraiński most (rakietami
    wyprodukowanymi w ZSRR).

    -----
    > to bym się nie zastanawiał nad ty że w zasadzie kontynując logike tych panów
    technicznie rzecz biorąc sprawcami holokaustu byli w
    > dużej mierze... tak żydzi, ba na pewno byli co najmniej drudzy w koleności jak nie
    pierwsi.