  • 1. Data: 2002-05-04 18:25:22
    Temat: nauka
    Od: "Goska" <s...@p...onet.pl>

    dzien dobry.moj starszy kolega chcialby mnie troszke poduczyc jazdy
    samochodem. on ma prawo jazdy, ja sie dopiero zapisalam na kurs. mam
    pytanie - na jakich drogach moglabym jezdzic nie naruszajac prawa? wiem, ze
    nie moge korzystac z drog publicznych. ale np. czy w gre moga wchodzic
    jakies place prywatne, lesne dukty, prywatna posesja itp? chodzi mi o taka
    sytuacje, gdzie w razie jak nas policja zobaczy, to nie bedzie mogla ukarac
    ani mnie ani tez mojego kolegi mandatem. czy jest to mozliwe? prosilabym o
    odpowiedz. dziekuje.

    gosik

  • 2. Data: 2002-05-04 21:01:57
    Temat: Re: nauka
    Od: "Mike G." <g...@w...pl>

    >wiem, ze
    >nie moge korzystac z drog publicznych.

    Zgadza sie.

    >ale np. czy w gre moga wchodzic
    >jakies place prywatne

    Jak najbardziej. Ośla łączka tez dozwolona.

    >chodzi mi o taka
    >sytuacje, gdzie w razie jak nas policja zobaczy, to nie bedzie mogla ukarac
    >ani mnie ani tez mojego kolegi mandatem. czy jest to mozliwe?

    Hle, zalezy co bedziecie robic w aucie, np. stojac na prywatnej posesji,
    lecz
    na widoku publicznym... Ale tak na poważnie, policja nie bedzie mogla karac,
    chyba, ze jazda bedzie komus zagrazac. Slyszalas o wczorajszym przypadku
    odwolania wyscigow motocyklowych, ktore mialy odbyc sie na starym lotnisku
    (np. http://wiadomosci.wp.pl)?