  • 1. Data: 2005-09-13 14:35:22
    Temat: nakaz zaplaty w trybie upominawczym....
    Od: "cangre" <k...@p...onet.pl>

    ...z sadu grodzkiego w Krakowie przyszlo mi wezwanie do zaplaty zaleglego
    mandatu za jazde bez biletu.Napisali ze w ciagu 14 dni powinnienem zaplacic
    MPK w Krakowie nalezna kwote, ktora nie jest duza bo bez odsetek wynosi 56
    zl z odsetkami jakies 70-80zl.I teraz moje pytanie: co sie stanie jak w
    ciagu tych 14 dni nie zaplace??I czy juz z powodu otrzymania takiego
    wezwania bede mial jakies nieprzyjemnosci czy tylko jak zaplace bedzie ok??

    pozdrawiam

  • 2. Data: 2005-09-13 15:03:21
    Temat: Re: nakaz zaplaty w trybie upominawczym....
    Od: kam <#k...@w...pl#>

    cangre napisał(a):
> [...]
    > zl z odsetkami jakies 70-80zl.I teraz moje pytanie: co sie stanie jak w

    jeśli nie wniesiesz również sprzeciwu, nakaz uprawomocni się i będzie
    mógł stanowić podstawę egzekucji
    czy i kiedy ona nastąpi zależy od MPK

    > I czy juz z powodu otrzymania takiego
    > wezwania bede mial jakies nieprzyjemnosci czy tylko jak zaplace bedzie ok??

    jeśłi zapłacisz to koniec sprawy

    KG