  • 1. Data: 2005-09-13 13:11:37
    Temat: OC-Policja-Kolicja
    Od: "t" <t...@p...onet.pl>

    Miałem kolizje drogową wystepuje jako pokrzywdzony ,
    wezwałem policje stwierdzili wine drugiego kierowcy i on
    przyjął mandat .I oczywiscie rutynowa kontrola mojego OC
    i okazało się że agent zle wipisał kwit mojego ubezpieczenia .
    Jest to wznowienie polisy w dosc znanej firmie na kwitariuszu
    wpłaty nie ma numeru polisy i daty zakonczenia polisy.
    Przy normalnej kontroli drogowej nie było nigdy problemów ,zawsze
    mialem starą polise razem z tym kwitem. Teraz oczywiscie samochód]
    pojechał na parking policyjny , musze przyniesc poprawną polise i pokryc
    koszty parkingu i holowania. W centrali firmy gdzie wipisano kopie polisy
    poinformowano mnie że winy jest ten agent co wipisal wznowienie , co do
    pokrycia strat to nie mogą za niego odpowiedać i sam musze to załatwic.
    Jakie jest wasz opinia ? W jakie są realne mozliwosci odzyskania pieniedzy ?

  • 2. Data: 2005-09-13 17:35:56
    Temat: Re: OC-Policja-Kolicja
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    t napisał(a):

    > Jakie jest wasz opinia ? W jakie są realne mozliwosci odzyskania pieniedzy ?

    Mierne. Sam mogłeś zauważyć ten błąd.

    --
    @ Johnson

    --- za treść postu nie odpowiadam
    którymi staramy się je ukryć."

  • 3. Data: 2005-09-13 18:43:16
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > Mierne. Sam mogłeś zauważyć ten błąd.

    Ale czy ma obowiązek znać się na tym, co agent powinien tam wpisać?
    Zresztą moim zdaniem ubezpieczyciel nie może twierdzić, że winny jest
    agent, bo przecież agent działa w jego imieniu.

  • 4. Data: 2005-09-13 19:49:11
    Od: MAc <m...@t...poczta.onet.pl>

    Johnson napisał(a):

    > Mierne. Sam mogłeś zauważyć ten błąd.

    hmm. często przy zawieraniu umowy ubezpieczenia wypisyewane są dwa
    papierki - duża umowa i mały kwitek. to po pierwsze.
    Po drugie agent działa w imieniu ubezpieczyciela i jest to błąd agenta.
    myślę, że masz szanse.
    ]
    MAc

  • 5. Data: 2005-09-13 21:44:34
    Od: "Robert" <r...@p...onet.pl>

    Użytkownik "t" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Jakie jest wasz opinia ? W jakie są realne mozliwosci odzyskania pieniedzy
    > ?

    Ty chcesz chyba odzyskać samochód z parkingu policyjnego ? Kto ci
    powiedział, że musisz pokrywać koszty holowania i parkowania ? Ty zamawiałeś
    taką usługę ?
    Nie, więc niech płaci ten kto zamawiał.

    pozdr.

  • 6. Data: 2005-09-14 16:33:27
    Od: "T" <t...@p...onet.pl>

    iedzy

    > Ty chcesz chyba odzyskać samochód z parkingu policyjnego ? Kto ci
    > powiedział, że musisz pokrywać koszty holowania i parkowania ?

    Samochod Już odebrałem i zapłaciłem 156 zł za holowanie i 24 zl
    za parking, wolalem odebrać bo znając naszą rzeczywistosc to winny
    pewnie sie nie znajdzie . Policja i Firma ubezpieczeniowa wskazuje
    agenta ktory wypisał zle tą polise .Gdy bede rozmawiał z agentem
    to pewnie powie że mogę pozwać go do sądu ale bedzie wiedział że tego
    nie zrobie za 180 zł bo to nie ma sensu , i pewno też podstawy prawnej
    bo niby jakiej ? A ostatnio przyslał do mnie reklame swojej agencji bo
    wie że za tydzien kończy się ta umowa oc i musze mieć kontynłacje lub
    wybrać inną firme.

    Ty zamawiałeś
    > taką usługę ?
    > Nie, więc niech płaci ten kto zamawiał.
    Policja nie żartuj , predzej kwota za parking przerosła by wartosc
    auta niz policja zapłaci za parking , a tak na marginesie to jak
    zwykle policjanci popisali się swoją intelicencją , gosc nie ma
    polisy oc i sam wzywa policje na miejsce kolizji bardzo logiczne :)

    pozd,

  • 7. Data: 2005-09-14 19:32:15
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    > A ostatnio przyslał do mnie reklame swojej agencji bo
    > wie że za tydzien kończy się ta umowa oc i musze mieć kontynłacje lub
    > wybrać inną firme.

    lub innego agenta