  • 1. Data: 2005-09-13 12:25:06
    Temat: Brak adresu zameldowania a działalność gospodarcza
    Od: "r@v" <r...@v...pl>

    Witam,
    czy nie posiadając ani stałego ani tymczasowego adresu zameldowania, ale
    posiadając mieszkanie (akt notarialny) mogę zarejestrować działalność
    gospodarczą?

    Pozdrawiam,
    r@v

  • 2. Data: 2005-09-13 18:09:11
    Od: "bubu" <j...@t...pl>

    Trzeba abyś się zameldował w swoim mieszkaniu.Na tej podstawie zostanie ci
    przypisany właściwy terytorialnie Urząd Skarbowy.

  • 3. Data: 2005-09-13 19:02:55
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    bubu napisał(a):
    > Trzeba abyś się zameldował w swoim mieszkaniu.Na tej podstawie zostanie ci
    > przypisany właściwy terytorialnie Urząd Skarbowy.

    Z US nalezy sie rozliczac przeciez w miejscu zamieszkania, a nie
    zameldowania. Fiskus wie, ze przepisy meldunkowe w Polsce to fikcja.

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 4. Data: 2005-09-14 07:45:55
    Od: "r@v" <r...@v...pl>

    > Z US nalezy sie rozliczac przeciez w miejscu zamieszkania, a nie
    > zameldowania. Fiskus wie, ze przepisy meldunkowe w Polsce to fikcja.

    W NIP-1 jest w prawdzie miejsce na adres zameldowania (B.3.), ale jednocześnie
    jest dopisek "Brak danych o adresie zameldowania oznaczać będzie, że składający
    nie posiada adresu zameldowania.". :)
    Przy wpisie do rejestru DG i uzyskiwaniu REGONu nie powinienem chyba mieć też
    żadnych problemów z powodu braku adresu zameldowania?

    r@v