  • 1. Data: 2005-09-13 12:30:13
    Temat: zentrada + oplaty
    Od: "news.tpi.pl" <s...@c...pl>

    Witam
    Czy ktos z was mial z nimi tego typu klopty (ktos zalozyl na mnie konto a
    oni teraz domagaja sie odemnie oplaty) ???

  • 2. Data: 2005-09-13 13:16:45
    Temat: Re: zentrada + oplaty
    Od: "Hubertus" <1hubert@_wywal_tenbit.pl>

    ale o co chodzi ?

  • 3. Data: 2005-09-13 13:49:21
    Od: scream <n...@p...pl>

    Hubertus napisał(a):
    > ale o co chodzi ?

    Pewnie o witrynę zentrada.pl. Sam założyłem u nich konto testowe i
    czekam co dalej, bo przedłużać go nie zamierzam.

    Piszą, że samo się przedłuża, i po pierwszym miesiącu trzeba im już
    zapłacić za używanie. No, ale ja zalogowałem się tam tylko raz i nie
    używam. Pozatym - konto jest testowe, a w panelu administracyjnym nie ma
    możliwości zamknięcia go ani rezygnacji.

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 4. Data: 2005-09-13 14:12:57
    Od: "news.tpi.pl" <s...@c...pl>

    Gdyby ktos zalozyl ci konto to bys wiedzial o co chodzi ...

  • 5. Data: 2005-09-13 14:39:20
    Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl>

    news.tpi.pl napisał(a):
    > Gdyby ktos zalozyl ci konto to bys wiedzial o co chodzi ...

    A o so chozi ?
    Możesz pełnym zdaniem i bez sapania ?

    --
    |______ Stasio Podróżnik
    o/________\o PMS: 525tds E34 PRRC: Jackson [RIP] + AT 71 Magnum

  • 6. Data: 2005-09-14 12:09:43
    Od: "news.tpi.pl" <s...@c...pl>

    "scream"
    dostales od nich juz jakies listy i ponaglenia do zaplaty. ???

  • 7. Data: 2005-09-20 17:32:36
    Od: Marecki <m...@r...wp.pl>

    Dnia 2005-09-13 15:49, Użytkownik scream napisał:

> [...]
    > używam. Pozatym - konto jest testowe, a w panelu administracyjnym nie ma
    > możliwości zamknięcia go ani rezygnacji.

    ja też miałem problem z nimi (ale chyba się zakończył) przez dwa
    miesiące wysyłali mi monity o zapłatę nawet z próbą straszenia
    windykatorami, raz im tylko odpisałem że w polskim prawie nie ma takiej
    możliwości automatycznego przekształcania konta próbnego w realne bez
    wiedzy i potwierdzenia osoby zainteresowanej (patrz. sprawa Cyfry +)
    próbowali jeszcze wysyłać meile z Niemiec i straszyć prawem niemieckim,
    ale na tym się jak na razie skończyło, konto trzeba zamknąć a to się
    robi poprzez wysłanie email'a z rezygnacją a potem przeczekać może dadzą
    sobie spokój, może przydałoby się utworzyć antystronę dla zentrada.pl :)

  • 8. Data: 2005-09-20 17:50:45
    Od: Marecki <m...@w...pl>