  • 11. Data: 2005-04-14 16:09:46
    Temat: Re: nago w domu
    Od: "Heming" <h...@w...gazeta.pl>

    Użytkownik "Miss" <l...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:d3m4cj$229$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > no tak a jak by to bylo w moim domu pomiedzy lazienka a moim pokojem ??
    > zakladajac ze niewiedzialem ze ktos bedzie w domu ??

    Wtedy _nie_ popelniasz wykroczenia, bo art. 1§ 2. KW stanowi, ze nie
    popełnia wykroczenia sprawca czynu zabronionego, jeżeli nie można mu
    przypisać winy w czasie czynu.

  • 12. Data: 2005-04-14 16:09:48
    Od: kam <X#k...@w...pl#X>

    Heming napisał(a):
    > Art. 140. KW Kto publicznie dopuszcza się nieobyczajnego wybryku,
    > podlega karze aresztu, ograniczenia wolności, grzywny do 1.500 złotych albo
    > karze nagany.

    ale to ma być publicznie...

    KG

  • 13. Data: 2005-04-14 16:11:56
    Od: "Miss" <l...@i...pl>

    dzieki

  • 14. Data: 2005-04-14 16:12:18
    Od: "Heming" <h...@w...gazeta.pl>

    > a moglbys mi to wytumaczyc na "chlopski rozum";
    > boje sie ze przyjda mi panowie niebiescy i beda wklejac swoje teori

    Jak nie zrobiles tego umyslnie to nic Ci nie moga zrobic :)

  • 15. Data: 2005-04-14 16:12:55
    Od: "Heming" <h...@w...gazeta.pl>

    > ale to ma być publicznie...

    Publicznie, a nie w miejscu publicznym. Jak wyskoczysz nago na swoich gosci
    to robisz to publicznie :)

  • 16. Data: 2005-04-14 16:18:33
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > jezeli moj ojciec chce sprzedac dom i zaprasza potencjalnych klijentow;
    > to czy ja moge chodzic sobie nago kolo nich ??
    >
    > prosze to wziasc na powaznie

    agencja towarzyska ? :-)

    P.

    --
    http://www.love-office.com/forum/
    ... miłość, seks, kłopoty małżeńskie, pamiętnik ...

  • 17. Data: 2005-04-14 16:19:53
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    Użytkownik "Heming" <h...@w...gazeta.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    >>

    > Art. 140. KW Kto publicznie dopuszcza się nieobyczajnego wybryku,
    > podlega karze aresztu, ograniczenia wolności, grzywny do 1.500 złotych

    moglbys podac definicja "publicznie" ?

    P.

  • 18. Data: 2005-04-14 16:31:56
    Od: "Heming" <h...@w...gazeta.pl>

    Użytkownik "Przemek R..."
    .pl> napisał w
    wiadomości news:d3m57b$rhu$1@inews.gazeta.pl...

    > Użytkownik "Heming" <h...@w...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > moglbys podac definicja "publicznie" ?

    Takiej def. nie ma, ale mozna przyjac, ze oznacza "ze moze uslyszec/zobaczyc
    nieokreslony krag osob".

  • 19. Data: 2005-04-14 16:37:35
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Heming napisał(a):

    > Art. 140. KW Kto publicznie dopuszcza się nieobyczajnego wybryku,
    > podlega karze aresztu, ograniczenia wolności, grzywny do 1.500 złotych albo
    > karze nagany.

    To nie będzie publicznie.

    --
    @ Johnson
    --- za treść postu nie odpowiadam

  • 20. Data: 2005-04-14 16:38:22
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Heming napisał(a):

    > Publicznie, a nie w miejscu publicznym. Jak wyskoczysz nago na swoich gosci
    > to robisz to publicznie :)

    Nieprawda.