  • 1. Data: 2017-11-14 12:47:39
    Temat: na policji pokazali (Kulsona)
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Nie "siadaj k***o" a "siadaj Kulson" miał mówić policjant podczas
    interwencji w dniu Święta Niepodległości twierdzi policja i na dowód
    pokazuje funkcjonariusza, który nosi taki pseudonim. O przypadki łamania
    prawa podczas Marszu Niepodległości dziennikarze nie mogli zapytać, bo
    konferencja się skończyła.

    całość:
    2751,dla-kolegow-kulson-policja-pokazala-slynnego-fu
    nkcjonariusza.html#BoxNewsImg&a=167&c=96

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Różańca"
    Matka Boża do s. Łucji

  • 2. Data: 2017-11-14 13:03:02
    Temat: Re: na policji pokazali (Kulsona) [Brutalność (słowna) kaczystowskiej policji]
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Olin <k...@a...w.stopce> pisze:
> [...]
    >
    > całość:
    2751,dla-kolegow-kulson-policja-pokazala-slynnego-fu
    nkcjonariusza.html#BoxNewsImg&a=167&c=96

    O co oskarżony jest "Kulson"? Jakie _konkretne_ zarzuty i komu
    postawiono oraz kto się pod nimi własnym imieniem i nazwiskiem podpisał?

    To jest grupa *prawo* , wysil się choć trochę by pisać na temat grupy.
    Jak przekracza to twoje skromne możliwości umysłowe to udaje współczucie.
    AFAIK Zarzuty o "Siadaj Ku(lson)" ni złamanego wuja nie wykroczyły poza
    poziom kwiku medialnego bez konsekwencji prawnych.

    --
    A. Filip

  • 3. Data: 2017-11-14 13:03:38
    Temat: Re: na policji pokazali (Kulsona)
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2017-11-14 o 12:47, Olin pisze:
> [...]
    >
    > całość:
    2751,dla-kolegow-kulson-policja-pokazala-slynnego-fu
    nkcjonariusza.html#BoxNewsImg&a=167&c=96

    A to nie z ASZu?

  • 4. Data: 2017-11-14 13:14:42
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2017-11-14 o 13:03, A. Filip pisze:

> [...]
    > AFAIK Zarzuty o "Siadaj Ku(lson)" ni złamanego wuja nie wykroczyły poza
    > poziom kwiku medialnego bez konsekwencji prawnych.

    A nie wydaje Ci się wartym skomentowania zachowanie policji
    w tej kwestii? Tzn nie chodzi mi o tę k...ę, tylko
    o ten cyrk z Kulsonem. Jesteś w stanie w to uwierzyć czy jesteś
    przekonany, że policjanci łżą jak psy w tej kwestii?

  • 5. Data: 2017-11-14 13:57:19
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Tue, 14 Nov 2017 13:03:38 +0100, cef napisał(a):

    > A to nie z ASZu?

    Właśnie nie.
    Kobieca intuicja podpowiada mi, że w miarę postępów dobrej zmiany takich
    wiadomości będzie więcej, w miarę jak Policja będzie przeobrażać się w
    Milicję Obywatelską. Rok temu wycinali konfetti, a teraz każdy może
    podziwiać Kulsona w pełnej krasie.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Nikołaj Gogol

  • 6. Data: 2017-11-14 14:00:44
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Tue, 14 Nov 2017 13:03:02 +0100 (CET), A. Filip napisał(a):

    > O co oskarżony jest "Kulson"? Jakie _konkretne_ zarzuty i komu
    > postawiono oraz kto się pod nimi własnym imieniem i nazwiskiem podpisał?

    Kulson nie będzie o nic oskarżony, bo nie po to zaszły dobre zmiany w
    prokuraturze i sądownictwie, żeby ciągać funkcjonariuszy po sądach za byle
    kulsona pod adresem totalnej opozycji.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    żeby rozpalić grilla."
    autor nieznany

  • 7. Data: 2017-11-14 14:03:16
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2017-11-14 o 14:00, Olin pisze:

    > Kulson nie będzie o nic oskarżony, bo nie po to zaszły dobre zmiany w
    > prokuraturze i sądownictwie, żeby ciągać funkcjonariuszy po sądach za byle
    > kulsona pod adresem totalnej opozycji.

    Co ty pieprzysz?

    --
    Liwiusz

  • 8. Data: 2017-11-14 14:11:20
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    cef <c...@i...pl> pisze:

> [...]
    > o ten cyrk z Kulsonem. Jesteś w stanie w to uwierzyć czy jesteś
    > przekonany, że policjanci łżą jak psy w tej kwestii?

    Czy ja w to wierze w wersje policji? Niezbyt.
    Czy sąd by ją obalił bez "nagrania z paralizatora"? Wątpię.

    Chcesz to opierdalaj praktykę sądowej wyższości słowa policjanta nad
    słowem obywatela. Zaproponuj coś co pokaże że cię to rusza wyłącznie
    w tej jednej sprawie z wielkim opozycyjnym podtekstem.
    Prawne rozwiązania "systemowe" to tutaj, ta jedna konkretna sprawa bez
    przełożenia na sprawę sądową to pl.soc.polityka.

    --
    A. Filip

  • 9. Data: 2017-11-14 14:16:08
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> pisze:

    > Co ty pieprzysz?

    On ci "sugeruje++" że Platformy Obywatelskiej funkcjonariusz
    "rzucający Kulsonami" w stosunku do PiSem sterowanej opozycji
    zgniłby i zgnije w pierdlu/areszcie "jak Staruch" (8 miesięcy aresztu).

    --
    A. Filip

  • 10. Data: 2017-11-14 14:17:31
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Tue, 14 Nov 2017 14:03:16 +0100, Liwiusz napisał(a):

    > Co ty pieprzysz?

    Sugeruję nie iść tą drogą, bo doczekamy się kolejnej konferencji, na której
    zaprezentowany zostanie funkcjonariusz o ksywie "Pieprzysz".

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl