  • 1. Data: 2017-11-13 21:36:55
    Temat: Myśliwi podczas polowania ranili dzieci. Prokuratura umarza śledztwo
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    https://krakow.onet.pl/mysliwi-podczas-polowania-ran
    ili-dzieci-prokuratura-umarza-sledztwo/ne2qwjc?utm_s
    ource=wiadomosci_viasg&utm_medium=nitro&utm_campaign
    =allonet_nitro_new&srcc=ucs&utm_v=2

    Prokuratura Rejonowa w Wadowicach umorzyła śledztwo dotyczące myśliwych,
    którzy na prywatnym terenie dokonali polowania na kaczki. Jak informuje
    ruch Ludzie Przeciw Myśliwym, który zgłosił sprawę na policję, podczas
    zdarzenia doszło do zranienia dzieci oraz zwierząt.

    --
    animka

  • 2. Data: 2017-11-14 12:16:15
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Mon, 13 Nov 2017 21:36:55 +0100, Animka napisał(a):

> [...]
    > ruch Ludzie Przeciw Myśliwym, który zgłosił sprawę na policję, podczas
    > zdarzenia doszło do zranienia dzieci oraz zwierząt.

    a dalej:
    "Właściciel posesji wezwał policję. Jednak tak przez kilka tygodni zbierała
    się do podjęcia działań. Jak czytamy na facebookowym profilu Ludzie Przeciw
    Myśliwym świadkowie, którzy widzieli sprawców, rozpoznali wśród nich
    znanego policjanta i trzech lekarzy."

    To jest na pewno wyssane z palca i emocjonalne doniesienie, które nie ma
    nic wspólnego z prawdą.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Nikołaj Gogol

  • 3. Data: 2017-11-14 13:42:30
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2017-11-14, Olin <k...@a...w.stopce> wrote:
> [...]
    > znanego policjanta i trzech lekarzy."
    >
    > To jest na pewno wyssane z palca i emocjonalne doniesienie, które nie ma

    Poza tym trochę zrozumienia. Najpierw mówi im się, że mogą zabijać
    łosie, potem, że nie, narastający stres, koń, dzieci, gabarytowo w końcu
    podobne, i jakoś też odreagować trzeba.

    --
    Marcin