    From: "A. Filip" <a...@p...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: na policji pokazali (Kulsona) [Brutalność (słowna) kaczystowskiej
    policji]
    Date: Tue, 14 Nov 2017 14:11:20 +0100 (CET)

    cef <c...@i...pl> pisze:

    > A nie wydaje Ci się wartym skomentowania zachowanie policji
    > w tej kwestii? Tzn nie chodzi mi o tę k...ę, tylko
    > o ten cyrk z Kulsonem. Jesteś w stanie w to uwierzyć czy jesteś
    > przekonany, że policjanci łżą jak psy w tej kwestii?

    Czy ja w to wierze w wersje policji? Niezbyt.
    Czy sąd by ją obalił bez "nagrania z paralizatora"? Wątpię.

    Chcesz to opierdalaj praktykę sądowej wyższości słowa policjanta nad
    słowem obywatela. Zaproponuj coś co pokaże że cię to rusza wyłącznie
    w tej jednej sprawie z wielkim opozycyjnym podtekstem.
    Prawne rozwiązania "systemowe" to tutaj, ta jedna konkretna sprawa bez
    przełożenia na sprawę sądową to pl.soc.polityka.

    --
    A. Filip