  • 11. Data: 2017-11-14 14:21:16
    Temat: Re: na policji pokazali (Kulsona) [Brutalność (słowna) kaczystowskiej policji]
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2017-11-14 o 14:17, Olin pisze:

    > Sugeruję nie iść tą drogą, bo doczekamy się kolejnej konferencji, na której
    > zaprezentowany zostanie funkcjonariusz o ksywie "Pieprzysz".

    Cóż, jeśli go wylegitymują z dowodu...

    O co ci właściwie chodzi? Dla ciebie Kulson to była obelga skierowana do
    zatrzymanej?

    --
    Liwiusz

  • 12. Data: 2017-11-14 14:41:47
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> pisze:

    > Cóż, jeśli go wylegitymują z dowodu...
    >
    > O co ci właściwie chodzi? Dla ciebie Kulson to była obelga skierowana
    > do zatrzymanej?

    On jest człowiekiem który słowu policji nie wierzy czyli wierzy że
    funkcjonariusz powiedział "siadaj kurwo" ale nie mówi tego wprost z
    ostrożności procesowej. Wierzyć sobie może w co chce ale na grupie
    prawo wypada mówić o tym co się da udowodnić "w sądzie" albo wersja
    której strony wygra/przegra w sądzie. IMHO bez wypadków nadzwyczajnych
    _najgorszy_ sądowy wariant dla policji to równoważne "słowo przeciw
    słowu" czyli nie da się ustalić co zostało powiedziane naprawdę, a
    policja miałaby spore szanse wypaść lepiej.

    P.S. Niech na następną manifę Stowarzyszenie Obywatele RP wyposaży
    swoich manifestantów i manifestantki w kamery i dyktafony.
    Policji trzeba patrzeć na nagranie :-)

    --
    A. Filip

  • 13. Data: 2017-11-14 15:10:35
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Tue, 14 Nov 2017 14:41:47 +0100 (CET), A. Filip napisał(a):

    > P.S. Niech na następną manifę Stowarzyszenie Obywatele RP wyposaży
    > swoich manifestantów i manifestantki w kamery i dyktafony.

    Totalna opozycja, na złość ormowcom dobrej zmiany, antycypowała Twe
    zbawienne rady i nagranie można samemu obejrzeć tudzież wysłuchać:
    https://wp.tv/i,siadaj-kulson-analizujemy-nagranie,m
    id,2010445,cid,4051,klip.html

    Nie budzi żadnych wątpliwości, że policjanci apelują do kol. Kulsona, żeby
    sobie siadł.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

  • 14. Data: 2017-11-14 15:40:48
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2017-11-14 o 14:11, A. Filip pisze:

    > Czy ja w to wierze w wersje policji? Niezbyt.
    > Czy sąd by ją obalił bez "nagrania z paralizatora"? Wątpię.
    >
    > Chcesz to opierdalaj praktykę sądowej wyższości słowa policjanta nad
    > słowem obywatela. Zaproponuj coś co pokaże że cię to rusza wyłącznie
    > w tej jednej sprawie z wielkim opozycyjnym podtekstem.
    > Prawne rozwiązania "systemowe" to tutaj, ta jedna konkretna sprawa bez
    > przełożenia na sprawę sądową to pl.soc.polityka.

    Mnie to rusza w zupełnie innym kontekście - kontekst polityczny czy
    opozycyjny jest tu bez znaczenia. Nie wiem czy ktoś zgłosił cokolwiek i
    gdziekolwiek w związku z
    użyciem słowa na "k" przez funkcjonariusza.
    Ale skoro policja wykonuje jakieś obronne ruchy w tej sprawie, to pewnie
    tak.
    Mnie interesuje bardziej czy ktoś odpowiada bezpośrednio prawnie za
    ośmieszanie funkcjonariuszy i czy w ogóle zdaje sobie sprawę z tego, że
    ośmiesza się publicznie policję.

  • 15. Data: 2017-11-14 19:38:00
    Temat: Re: na policji pokazali (Kulsona)
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    W dniu 2017-11-14 o 12:47, Olin pisze:
    > Nie "siadaj k***o" a "siadaj Kulson" miał mówić policjant podczas
    > interwencji w dniu Święta Niepodległości twierdzi policja i na dowód
    > pokazuje funkcjonariusza, który nosi taki pseudonim. O przypadki łamania
    > prawa podczas Marszu Niepodległości dziennikarze nie mogli zapytać, bo
    > konferencja się skończyła.
    >
    > całość:
    2751,dla-kolegow-kulson-policja-pokazala-slynnego-fu
    nkcjonariusza.html#BoxNewsImg&a=167&c=96

    Po co to wszystko dementują.
    Powiedział k..., no i co?
    Jak nie chce słyszeć takich słów to niech idzie do kościoła zamiast
    siadać pod latarnią.

  • 16. Data: 2017-11-15 11:57:41
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Tue, 14 Nov 2017 15:40:48 +0100, cef napisał(a):

    > Mnie interesuje bardziej czy ktoś odpowiada bezpośrednio prawnie za
    > ośmieszanie funkcjonariuszy i czy w ogóle zdaje sobie sprawę z tego, że
    > ośmiesza się publicznie policję.

    Wierchuszka jest mianowana przez Pana Misiewicza SWiA Błaszczaka, przeto do
    nich nie dociera i raczej nigdy nie dotrze, że robią z siebie pośmiewisko,
    a podwładni wykonują, co im każą.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    "Ludzie stanu dziewiczego otrzymają sto procent nagrody w niebiesiech,
    owdowiali sześćdziesiąt procent, a żonaci trzydzieści procent."
    św. Tomasz z Akwinu

  • 17. Data: 2017-11-15 13:24:28
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 15.11.2017 o 11:57, Olin pisze:

    > Wierchuszka jest mianowana przez Pana Misiewicza SWiA Błaszczaka, przeto do
    > nich nie dociera i raczej nigdy nie dotrze, że robią z siebie pośmiewisko,
    > a podwładni wykonują, co im każą.

    Doskonale sobie z tego zdają sprawę, tylko mają to w dupie. Podobnie jak
    ci na dole wykonują rozkazy. Choć paradoksalnie, same Kulsony mają
    więcej rozsądnego podejścia i spora część wykonuje rozkazy, "bo musi",
    ale robią to bez wyraźnego entuzjazmu (w sumie po tym jak nie potrafili
    im zapewnić prowiantu na obstawę sejmu, co należy się paradoksalnie jak
    psu micha, to ciężko się dziwić braku zaangażowania w robotę;). A ci na
    górze, robią z siebie i formacji małpy, bo chcą włazić w dupę tym
    jeszcze wyżej.

    Shrek

  • 18. Data: 2017-11-16 00:15:16
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2017-11-15 o 13:24, Shrek pisze:

> [...]
    > paradoksalnie jak psu micha, to ciężko się dziwić braku zaangażowania
    > w robotę;). A ci na górze, robią z siebie i formacji małpy, bo chcą

    Kulson to pasuje do psa czyjegoś. Kulson siad!

    --
    animka

  • 19. Data: 2017-11-16 21:55:31
    Od: TomN <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Liwiusz w

    > O co ci właściwie chodzi?

    Dlaczego Kulson miał siadać? Dlaczego
    "ewentualny" rozkaz został wydany w sposób nieregulaminowy...

    --
    'Tom N'

  • 20. Data: 2017-11-16 22:37:46
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    W dniu 2017-11-16 o 21:55, TomN pisze:
    > Liwiusz w

    > Dlaczego Kulson miał siadać? Dlaczego
    > "ewentualny" rozkaz został wydany w sposób nieregulaminowy...

    Bo chciał się wzbić ponad poziomy aby ocenić bieżącą sytuację.

    Jak mówił A. Mickiewicz:

    "Młodości! ty nad poziomy
    Wylatuj, a okiem słońca
    Ludzkości całe ogromy