  • 11. Data: 2019-06-12 13:29:16
    Temat: Re: na parkingu
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Queequeg" napisał w wiadomości grup
    ust.no1...
    J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:

    >Ja bym pewnie wezwał policję i został na miejscu, obserwując dziecko
    >lub
    >psa przez szybę. Wybiłbym jakbym zobaczył, że faktycznie słabnie.

    >Chyba że BMW, wtedy wybić i wszystkie ;)

    I sp* :-)

    J.

  • 12. Data: 2019-06-12 13:37:16
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2019-06-12, J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:
    > Użytkownik "Queequeg" napisał w wiadomości grup
    ust.no1...

    > I sp* :-)

    Nie tak od razu. Jeszcze trzeba przecież wziąć radio i zdjąć koła.

    --
    Marcin

  • 13. Data: 2019-06-12 18:01:40
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    W dniu 2019-06-11 o 18:29, J.F. pisze:
    > https://www.rmf24.pl/fakty/polska/news-o-krok-od-nie
    szczescia-dziadek-zostawil-4-latke-w-rozgrzanym,nId,
    3039004

> [...]
    > podczas upałów pozostawia w samochodzie dzieci lub zwierzęta.
    > Podkreślają, że należy zareagować. "W sytuacji, w której ustalenie
    > kierującego pojazdem jest trudne lub niemożliwe, nie bójmy się wybić
    > szyby. W sytuacji, gdy istnieje zagrożenie zdrowia, życia ludzkiego lub
    > też dłuższe pozostawanie zwierzęcia w aucie zagraża jego życiu, mamy
    > prawo użyć wszelkich środków" - tłumaczą. "
    >
    > I o ile tak ogolnie to maja racje, tzn w takie upaly jak dzis ... to
    > sami jakos szyby nie wybili :-P
    >
    > No i slusznie, ze nie wybili, bo jak widac nie bylo potrzeby - te pol

    Popatrzcie na to z punktu widzenia dziecka.
    Siedzi sobie spokojnie czekając na kochanego dziadka a tu jakiś obcy
    typ, znienacka z wielkim hukiem, wybija szybę tuż przy jego ciele.
    Trauma do końca życia.
    Nie dziwił bym się stanom lękowym w dorosłym życiu.
    Żądanie renty od sprawcy było by chyba uzasadnione.

  • 14. Data: 2019-06-12 18:25:35
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "t-1" napisał w wiadomości grup
> [...]

    >Trauma do końca życia.
    >Nie dziwił bym się stanom lękowym w dorosłym życiu.
    >Żądanie renty od sprawcy było by chyba uzasadnione.

    :-)

    Ale tak prawde mowiac - po pol godzinie w temperaturze 70 stopni to
    juz sie o stany lekowe nie nalezy martwic, o ile w ogole mozna o jakis
    mowic ...

    J.

  • 15. Data: 2019-06-12 23:38:04
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 12.06.2019 o 12:18, Queequeg pisze:

    > Ja bym pewnie wezwał policję i został na miejscu, obserwując dziecko lub
    > psa przez szybę. Wybiłbym jakbym zobaczył, że faktycznie słabnie.

    Pierwsze wsparcie, to będzie najprawdopodobniej Traż Pożarna, która
    przyjedzie po kilku minutach. Jeśli sytuacja nie wygląda naprawdę
    krytycznie, top bym poczekał. Jak się z tego draka zrobi, to trudno
    ostatecznie stwierdzić, na jakim stanowisku stanie sąd. >

  • 16. Data: 2019-06-12 23:47:33
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 12.06.2019 o 18:01, t-1 pisze:

    > Popatrzcie na to z punktu widzenia dziecka.
    > Siedzi sobie spokojnie czekając na kochanego dziadka a tu jakiś obcy
    > typ, znienacka z wielkim hukiem, wybija szybę tuż przy jego ciele.

    Toteż dobrze, by wybijać szybę po przeciwnej stronie, niż dziecko.

  • 17. Data: 2019-06-13 00:36:01
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2019-06-12, Robert Tomasik <r...@g...pl> wrote:

    > Toteż dobrze, by wybijać szybę po przeciwnej stronie, niż dziecko.

    No i ten nienack tez nie potrzebny, chyba że dziecko jakoś mocniej śpi.

    --
    Marcin

  • 18. Data: 2019-06-13 00:41:30
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 13.06.2019 o 00:36, Marcin Debil pisze:

    > No i ten nienack tez nie potrzebny, chyba że dziecko jakoś mocniej śpi.

    :)
    --
    I love love

  • 19. Data: 2019-06-13 08:17:09
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2019-06-12 o 18:01, t-1 pisze:

> [...]
    > Trauma do końca życia.
    > Nie dziwił bym się stanom lękowym w dorosłym życiu.
    > Żądanie renty od sprawcy było by chyba uzasadnione.

    Czyli od rodzica.

    --
    Liwiusz

  • 20. Data: 2019-06-15 02:51:42
    Od: q...@t...no1 (Queequeg)

    Marcin Debowski <a...@i...zoho.com> wrote:

    > Nie tak od razu. Jeszcze trzeba przecież wziąć radio i zdjąć koła.

    Nie tam. To akt wandalizmu, nie kradzieży. Koła najwyżej przebić.