  • 1. Data: 2019-06-09 22:41:13
    Temat: Hulajnogi elektryczne
    Od: Animka <a...@w...pl>

    Przepisy dla hulajnóg elektrycznych: Będą traktowane jak rowery i będą
    miały ograniczenia prędkości,.https://www.gazetaprawna.pl

    --
    animka

  • 2. Data: 2019-06-10 13:12:34
    Temat: Re: Hulajnogi elektryczne
    Od: ń <...@...n>

    Idź spać Animko, późno już.

    -----

  • 3. Data: 2019-06-12 08:15:56
    Od: Krzysztof kw1618 z Warszawy <k...@...3mam.net>

    W dniu 2019-06-09 o 22:41, Animka pisze:
    > Przepisy dla hulajnóg elektrycznych: Będą traktowane jak rowery i będą
    > miały ograniczenia prędkości,.https://www.gazetaprawna.pl

    Przepis będzie martwy.
    Czy ktoś zna statystyki ile mandatów wystawiono z art. 97 kodeksu
    wykroczeń w związku z naruszeniem zakazu jazdy pojazdem niesilnikowym
    wzdłuż po chodniku ?
    W taryfikatorze jest to punkt 78:
    art. 90 lub art. 97 k.w.
    Jazda wzdłuż po chodniku lub przejściu dla
    pieszych innym pojazdem niż pojazd silnikowy
    art. 26 ust. 3 pkt 3 prdo
    100 zł

    Czy ktoś ogląda TVN Turbo "Uwaga pirat" ?
    Czy ktoś jest w stanie wskazać numer odcinka "serialu" w którym piratem
    był rowerzysta ? bo ja tylko 2 razy trafiłem na ukaranie pieszego.

    --
    Kontakt email przez www: https://grupy.3mam.net

  • 4. Data: 2019-06-12 12:21:05
    Od: q...@t...no1 (Queequeg)

    Animka <a...@w...pl> wrote:

    > Przepisy dla hulajnóg elektrycznych: Będą traktowane jak rowery i będą
    > miały ograniczenia prędkości,.https://www.gazetaprawna.pl

    Przecież i tak mają ograniczenia prędkości.

    Czyli co, już się nie da jechać hulajnogą po dwóch piwach, bo zabiorą
    prawko i do pierdla wsadzą?

  • 5. Data: 2019-06-12 15:29:56
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 12.06.2019 o 12:21, Queer pisze:

    > Przecież i tak mają ograniczenia prędkości.
    >
    > Czyli co, już się nie da jechać hulajnogą po dwóch piwach, bo zabiorą
    > prawko i do pierdla wsadzą?

    podjedz taką hulaj-nogą po dwóch pifkach do komisariatu i obaczym czy
    ciebie zamkną:)
    --
    I love love

  • 6. Data: 2019-06-12 20:10:11
    Od: ń <...@...n>

    Electric scooter rider killed in Paris:
    https://edition.cnn.com/2019/06/11/europe/electric-s
    cooter-killed-paris-scli-intl/index.html

  • 7. Data: 2019-06-12 20:37:18
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 12.06.2019 o 20:10, ń pisze:
    > Electric scooter rider killed in Paris:
    > https://edition.cnn.com/2019/06/11/europe/electric-s
    cooter-killed-paris-scli-intl/index.html

    ja widuję ostatnio bardzo młode osoby jeżdżące takimi pojazdami po
    chodniku, nie stwarzają zagrożenia, ale podejrzewam, że ich rodzice nie
    mają za dużo wyobrazni, że kupują im takie zabawki.

    --
    I love love

  • 8. Data: 2019-06-13 13:16:21
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    W dniu środa, 12 czerwca 2019 20:37:33 UTC+2 użytkownik u2 napisał:
> [...]
    > chodniku, nie stwarzają zagrożenia, ale podejrzewam, że ich rodzice nie
    > mają za dużo wyobrazni, że kupują im takie zabawki.

    Ja widziałem ostatnio matkę z tak na oko 3-latkiem na jezdni.

  • 9. Data: 2019-06-13 21:59:15
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Queequeg napisał(a) :

    > Przecież i tak mają ograniczenia prędkości.
    >
    > Czyli co, już się nie da jechać hulajnogą po dwóch piwach, bo zabiorą
    > prawko i do pierdla wsadzą?

    Ba, za jazdę koniem po pijaku też zabierają prawko. Tylko nie wiem
    czy koniowi, czy jeźdźcowi ;-)

    Zbyszek
    PGP key: 0xDCEF4E65

  • 10. Data: 2019-06-14 00:51:26
    Od: Animka <a...@w...pl>

    W dniu 2019-06-12 o 12:21, Queequeg pisze:

    > Przecież i tak mają ograniczenia prędkości.
    >
    > Czyli co, już się nie da jechać hulajnogą po dwóch piwach, bo zabiorą
    > prawko i do pierdla wsadzą?

    Do hulajnogi wale nie jest potrzebne prawko.

    Ja marzeo takim małym motorku na trzech
    kołkach z miękkim siedzeniem. Problem tylko w tym, że złodzieje mogą
    szybko ukraść.

    --
    animka