  • 1. Data: 2019-06-11 09:29:02
    Temat: Poseł Berejza (PO) "tylko pyta": Czy zostanie skazany jak poseł Lepper (SO) [2006]?
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    https://wiadomosci.wp.pl/jaroslaw-kaczynski-pozwal-p
    osla-po-mamy-fragmenty-pisma-6390471862175361a
> [...]
    > dotyczące działań prezesa PiS w spółce Srebrna. Zdaniem Brejzy
    > Jarosław Kaczyński mógł popełnić przestępstwo.
    > [...]
    > Obrończynią posła będzie jego żona Dorota Brejza. Prawniczka [...]
    > Zdaniem Brejzy najciekawszy fragment uzasadnienia pozwu to opinia, że
    > nic nie uprawnia "nagłaśniania składania zawiadomień do prokuratury" i
    > ich publicznej prezentacji. "Pamiętajcie jedno. Możecie sobie zgłaszać
    > różne rzeczy do prokuratury. Ona się tym zajmie. Ale nie możecie tego
    > upubliczniać. To pisze sam Jarosław Kaczyński" - czytamy na Twitterze

    Poseł Lepper "się tylko pytał" _z mównicy sejmowej_ i został prawomocnie
    skazany, pani Berejza "o wybiórczej pamięci". Pytał się o posłów/członków PO.
    "Wzajemności zasada najświętszą jest" - Jak PO ma prawo przywalić innym
    tak inni mają prawo przywalić PO.

    Ja uważam że to co robi Kaczyński to nie są "dobre (polityczne) obyczaje",
    tyle że standardy zostały prawomocnie obniżone w 2006 w obronie posłów PO.
    Niech teraz poseł PO przełyka "niezamierzone konsekwencje".
    Dla mnie immunitet za jazdę po pijaku i skazanie za pytania/"pytania" z
    mównicy sejmowej to czysta kpina z celowości immunitetu poselskiego.

    https://pl.wikipedia.org/wiki/Andrzej_Lepper#Procesy
    _s%C4%85dowe

    --
    A. Filip