  • 11. Data: 2021-09-03 15:00:09
    Temat: Re: na granicy
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Fri, 3 Sep 2021 14:28:28 +0200, J.F napisał(a):

    > A na granicy LT/BY jest ladnych pare metrow miedzy slupami obu krajow.

    Któryś z tych krajów obowiązują nasze przepisy?

    > Pas drogi granicznej (bo nie droga graniczna) jest po naszej stronie
    > od linii granicznej.

    Ale przebieg granicy (linii granicznej) determinuje położenie pasa drogi
    granicznej, a nie odwrotnie. Jeśli nasz sąsiad nie zechce wbić tych
    słynnych słupów, to Robert Policmajster nie będzie umiał znaleźć środka
    między nimi i zapędzi się jak nasze wojsko, które zaanektowało czeską
    kapliczkę.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    "Demokracja kończy się wtedy, kiedy rząd zauważy, że może przekupić ludzi
    za ich własne pieniądze"
    Alexis de Tocqueville

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 12. Data: 2021-09-03 15:45:58
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 3 Sep 2021 15:00:09 +0200, Olin wrote:
    > Któryś z tych krajów obowiązują nasze przepisy?

    Myslisz, ze na nasza granice robili jakies specjalne przepisy?

    > Ale przebieg granicy (linii granicznej) determinuje położenie pasa drogi
    > granicznej, a nie odwrotnie.

    Polski język trudny jezyk - co miałes na mysli, bo rozumiec mozna to w
    obie strony :-)

    Rozumiem, ze to linia graniczna jest źrodlowa.

    > Jeśli nasz sąsiad nie zechce wbić tych
    > słynnych słupów, to Robert Policmajster nie będzie umiał znaleźć środka
    > między nimi i zapędzi się jak nasze wojsko, które zaanektowało czeską
    > kapliczkę.

    Tam akurat slupek byl, ale slabo widoczny. Ciekawe, czy byl jakis
    drugi.

    A na Podlasiu ... nasze slupy graniczne są. Tzn - to chyba sa slupy
    graniczne. A bialoruskie slupy kawalek dalej.
    Gdzie biegnie linia graniczna - oto jest pytanie.

    J.

  • 13. Data: 2021-09-03 15:55:05
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Fri, 3 Sep 2021 15:45:58 +0200, J.F napisał(a):

    > Rozumiem, ze to linia graniczna jest źrodlowa.

    Taką właśnie mam nadzieję. Do linii granicznej dopasowujemy resztę.

    > A na Podlasiu ... nasze slupy graniczne są. Tzn - to chyba sa slupy
    > graniczne. A bialoruskie slupy kawalek dalej.
    > Gdzie biegnie linia graniczna - oto jest pytanie.

    Podejrzewam, że jej przebieg wyznacza to małe białe, a linia graniczna
    biegnie w linii prostej do następnego małego białego.
    https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb
    /0/07/Belarus-Poland_border_01.jpg/1024px-Belarus-Po
    land_border_01.jpg

    Najlepiej zaczekać na Roberta Policmajstra, bo on zna się na wszystkim i
    autorytatywnie rozstrzygnie.

  • 14. Data: 2021-09-03 15:57:16
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Fri, 3 Sep 2021 15:55:05 +0200, Olin napisał(a):

    > Najlepiej zaczekać na Roberta Policmajstra, bo on zna się na wszystkim i
    > autorytatywnie rozstrzygnie.

    Już nie musimy, bo sam se wyguglałem:
    https://www.czeremcha.pl/index.php?option=com_conten
    t&view=article&id=2077:jak-jest-oznakowany-przebieg-
    granicy-polsko-bialoruskiej&catid=127&Itemid=940

  • 15. Data: 2021-09-03 15:58:47
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu piątek-03-września-2021 o 15:45, J.F pisze:
    > Gdzie biegnie linia graniczna - oto jest pytanie.

    Że też łajzy prawnicze w dobie GPSów mają takie problemy?

    Chcecie zarobić na sporze gdzie jest granica jak są dwa słupki?

    KURWA PO ŚRODKU. Dziecko w przedszkolu to wie. ;-)

  • 16. Data: 2021-09-03 16:29:53
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 3 Sep 2021 15:55:05 +0200, Olin wrote:

> [...]
    > https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb
    /0/07/Belarus-Poland_border_01.jpg/1024px-Belarus-Po

    Mozesz miec racje.
    Tylko co - obie strony sie umowily stawiac wieksze slupy 2m dalej?
    Czy sie umowily, ze droga graniczna ma szerokosc 4m ?

    > Najlepiej zaczekać na Roberta Policmajstra, bo on zna się na wszystkim i
    > autorytatywnie rozstrzygnie.

    To czekamy :-)

    P.S.
    https://www.poznan-geodeta.pl/znak-graniczny-a-znak-
    geodezyjny/

    Ale tu chyba nie chodzi o granice panstwową ?

    https://czasopismo.legeartis.org/2016/10/niszczenie-
    znakow-geodezyjnych/
    https://allegro.pl/oferta/slupek-graniczny-kamien-gr
    aniczny-geodezyjny-10680038513

    Ktos sie tu chyba myli.

    I jeszcze
    https://pl.wikipedia.org/wiki/Znak_graniczny

    Czekamy na Policmajstra :-)

    J.

  • 17. Data: 2021-09-03 16:33:29
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 3 Sep 2021 15:58:47 +0200, _Master_ wrote:

    > Że też łajzy prawnicze w dobie GPSów mają takie problemy?

    GPS miewa bledy. Od centymetrow do setek metrow.

    A poza tym - jakie wspolrzedne ma granica?
    To nie USA czy Korea :-)

    > Chcecie zarobić na sporze gdzie jest granica jak są dwa słupki?
    >
    > KURWA PO ŚRODKU. Dziecko w przedszkolu to wie. ;-)

    W przedszkolu to moze i wie, ale tu obowiazuje podstawa prawna :-)

    J.

  • 18. Data: 2021-09-03 16:53:19
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu piątek-03-września-2021 o 16:33, J.F pisze:
    > W przedszkolu to moze i wie, ale tu obowiazuje podstawa prawna

    Patrz pan jaka niespodzianka. ;-)

    Przedszkole rządzi.

    I co? "Afgańczycy" karmieni i rotowani koczują na czyjej ziemi?
    Coś się wyjaśniło? ;-)

    Ja pierdolę

  • 19. Data: 2021-09-03 17:50:42
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 03.09.2021 o 16:29, J.F pisze:

    /0/07/Belarus-Poland_border_01.jpg/1024px-Belarus-Po
    land_border_01.jpg

    > Mozesz miec racje.

    Ma rację.

    > Tylko co - obie strony sie umowily stawiac wieksze slupy 2m dalej?

    Żeby wywrzeć psychiczną presję, żeby nie podłazić do słupka znaczącego
    granicę. Widać tak dobrą, że uległy jej kulsony z powiatów granicznych i
    zaczęły powtarzać legendy o ziemi niczyjej szerokości co najmniej 30
    metrów:P

    --
    Shrek

  • 20. Data: 2021-09-03 18:16:30
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    Jaskie KURWA kulsony?

    Popaprańce i lewicowe gnidy lamentują że Białoruś ich wypchnęła ze
    swojego terytorium i trzeba POMÓC nawet jak są na niczyim gruncie.
    PiS się upiera że albo rybki albo akwarium. Nie ma czegoś takiego jak
    ziemia niczyja.

    Co Ty PIERDOLISZ?