  • 1. Data: 2021-09-02 13:46:25
    Temat: 'Wszystkie osoby zaszczepione'
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Kupowałem dziś bilety na imprezę w tym dla dzieci i ręka mi drgnęła przy oświadczeniu
    "wszystkie osoby są zaszczepione" - rzecz w
    tym, że w składzie ekipy miały być małolaty poniżej 10 r.z., których [jak na razie]
    się nie szczepi.
    Więc pytanie pro forma: jak liczyć z literą takie małolaty, których zaszczepić
    przecież się nie da?

  • 2. Data: 2021-09-02 13:57:12
    Temat: Re: 'Wszystkie osoby zaszczepione'
    Od: TomN <n...@i...dyndnxs.invalid>

    ąćęłńóśźż w

> [...]
    oświadczeniu "wszystkie osoby są zaszczepione" - rzecz w
    > tym, że w składzie ekipy miały być małolaty poniżej 10 r.z., których [jak na razie]

    Pierdolisz jak potłuczony ącki!!!

    Tu masz kalendarz szczepień obowiązkowych:
    <https://szczepienia.pzh.gov.pl/kalendarz-szczepien-
    2021/>

    Przy takiej okazji znajdą debili antyszczepionkowcow :)

    --
    'Tom N'

  • 3. Data: 2021-09-02 14:08:57
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu czwartek-02-września-2021 o 13:57, TomN pisze:
    > Przy takiej okazji znajdą debili antyszczepionkowcow

    O... I wyszło że u mnie w rodzinie WSZYSCY ZASZCZEPIENI ;-)

  • 4. Data: 2021-09-02 14:43:25
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 2 Sep 2021 13:57:12 +0200, TomN wrote:
> [...]
    > <https://szczepienia.pzh.gov.pl/kalendarz-szczepien-
    2021/>

    > Przy takiej okazji znajdą debili antyszczepionkowcow :)

    No tak, zaszczepione.

    Ale ale ... co z tymi granatowymi?
    Jesli "zalecane", to czy refundowane ? :-P

    J.

  • 5. Data: 2021-09-02 17:59:27
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 02.09.2021 o 13:46, ąćęłńóśźż pisze:

    > Więc pytanie pro forma: jak liczyć z literą takie małolaty, których
    > zaszczepić przecież się nie da?

    Praktycznie każdy jest na coś zaszczepiony, więc nie widzę problemu:P Z
    ciekawości - jaka niby jest sankcja za oswiadczenie nieprawdy?

    --
    Shrek

  • 6. Data: 2021-09-02 18:43:46
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 2 Sep 2021 17:59:27 +0200, Shrek wrote:

    > Praktycznie każdy jest na coś zaszczepiony, więc nie widzę problemu:P Z
    > ciekawości - jaka niby jest sankcja za oswiadczenie nieprawdy?

    A kiedy ta impreza?
    Przeciez minister obiecuje szczepienie w szkolach, to bedzie
    zaszczepiony :-)

    J.

  • 7. Data: 2021-09-02 19:18:40
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 02.09.2021 o 18:43, J.F pisze:

    > A kiedy ta impreza?
    > Przeciez minister obiecuje szczepienie w szkolach, to bedzie
    > zaszczepiony :-)

    No ale abecadło zaznaczał teraz. Ale dzieci są generalnie na różne
    rzeczy szczepione, więc na pytanie "czy jest zaszczepiony" odpowiedź
    brzmi zwykle "tak". Coś jak "nie dotyczy mieszkańców" - gdzieś przecież
    mieszkasz, nawet jak jesteś bezdomny zanim oddałeś dwa samochody.

    --
    Shrek

  • 8. Data: 2021-09-02 19:33:05
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 2 Sep 2021 19:18:40 +0200, Shrek wrote:

    > No ale abecadło zaznaczał teraz.

    Ale jak impreza w przyszlosci, to mogl wybiec w przyszlosc.
    W koncu wierzy, ze minister szczepionki zalatwi :-)

    > Ale dzieci są generalnie na różne
    > rzeczy szczepione, więc na pytanie "czy jest zaszczepiony" odpowiedź
    > brzmi zwykle "tak".

    Jak najbardziej :-)

    J.

  • 9. Data: 2021-09-02 19:38:45
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 02.09.2021 o 19:33, J.F pisze:

    > Ale jak impreza w przyszlosci, to mogl wybiec w przyszlosc.
    > W koncu wierzy, ze minister szczepionki zalatwi :-)

    Ale on ma zaznaczać stan faktyczny (przynajmniej w teorii, bo moim
    zdaniem sankcji nie ma).

    --
    Shrek

  • 10. Data: 2021-09-02 20:01:14
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 2 Sep 2021 19:38:45 +0200, Shrek wrote:

    > Ale on ma zaznaczać stan faktyczny (przynajmniej w teorii, bo moim
    > zdaniem sankcji nie ma).

    Ale jak ma dotyczyc imprezy w przyszlosci, to w dobrej wierze
    zaznaczal :-)

    J.