  • 21. Data: 2015-08-10 22:30:23
    Temat: Re: moze dziwne pytanie
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Mon, 10 Aug 2015 09:33:16 +0200, Liwiusz
    <l...@b...tego.poczta.onet.pl> wrote:
    > Raczej nie. Jak będziesz pieprzył 14-latkę, która cię okłamie, że
    ma 22,
    > to też odpowiadasz. Trzeba uważać na małe k*rewki.

    Zdaje się że nie o pieprzenie chodziło, a o fotkę....

    --
    Marek

  • 22. Data: 2015-08-10 22:38:29
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2015-08-10 o 15:46, Max pisze:
    > chcesz tekst czatu?ale jest po hiszpansku moze nie zrozumiesz.

    Venga! Entendemos.

  • 23. Data: 2015-08-10 23:45:39
    Od: Slonecznik <z...@g...com>

    On Monday, August 10, 2015 at 12:33:47 PM UTC-4, m wrote:

    > Taka sugestia - może byś tak na jeden post nie odpowiadał po 3 razy? To
    > nie chat że osobno wysyłasz każdą myśl. Czekaż aż zbierze się ich kilka
    > i wysyłasz w jednym poście.
    >
    > p. m.

    Co to jest "Czekaż"?

    Slonecznik

  • 24. Data: 2015-08-11 01:27:14
    Od: m <m...@g...com>

    W dniu 10.08.2015 o 23:45, Slonecznik pisze:

    > Co to jest "Czekaż"?

    To jest bardzo dobre pytanie ... "czekasz aż" mi się zlało w jedno.
    Bardzo przepraszam.

    p. m.

  • 25. Data: 2015-08-11 07:28:17
    Od: "Marek" <t...@f...kuku.pl>

    Użytkownik "Max" <j...@g...com> napisał w wiadomości
    ps.com...
    Am Sonntag, 9. August 2015 21:00:19 UTC+2 schrieb witek:
> [...]
    erotyczne foto.odpisalem ze nie robie tego i poza
    Jednak ciekawi mnie czy moze pelnoletnia osoba
    dla powyzej 18 lat.To roznica ale jak to jest

    > odpisz jej, zeby wysala ci skan dowodu.
    >
    > A w ogole najepiere wez walek do ciasna, wejdz pod prysznic, pusc zimna
    > wode na maksa, walnij sie tym walkiem trze razy w golwe, potem sie przez
    > tydzien zastanawiaj, czy na pewno chcesz byc na pierwszje stronie
    > wyborczej z relacji procesu pedofila co podrywal nieletnia (bo nie masz
    > zielonego pojecia ile tak naprawde lat ma ta panienka) a ojciec przeczytal.
    >
    > Jak dojdzies do wniosku ze chcesz wyslac, to znaczy ze jestes bezmozgim
    > idiotą

    > poza tym ona jest z ameryki poludniowej ,i moze sie spotkamy w realu we
    wrzesniu.niemam watpliwosci ze ma 17.

    Sprawdziłeś IP jej komputera, czy pochodzi z A. P.?

    --
    Pzdr.
    Marek

  • 26. Data: 2015-08-11 11:10:43
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Max wrote:
    > am sie stuknc bo zadalem pytanie jak to jest prawnie?

    Nie za pytanie masz sie stuknac tylko za pomysl wysyłania czegokolwiek.

  • 27. Data: 2015-08-11 11:11:23
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Max wrote:
> [...]
    dla powyzej 18 lat.To roznica ale jak to jest prawnie?

    > poza tym ona jest z ameryki poludniowej ,i moze sie spotkamy w realu we

    to poczekaj az sie spotkacie i zrobcie sobie wspolna fotke.

  • 28. Data: 2015-08-11 23:35:39
    Od: PlaMa <m...@w...pel>

    W dniu 2015-08-10 o 11:00, witek pisze:

    > Rownie dobrze moze sie okazac, ze ma 40 lat i pracuje w policji a reszta
    > to przykrywka.
    > Ostatnio bylo glosno o podrywaniu wirutalnego dziecka, ale siedzi sie w
    > realu.

    ale podrywanie 40 latki podawającej się za 17latkę jest z każdej strony
    legalne.

    Ba! Wysyłanie takiej sexi-fotek (na wyraźne życzenie) jest także w pełni
    legalne, problem gdy laska (zakładamy 17 at) fotki odeśle.

  • 29. Data: 2015-08-11 23:46:59
    Od: Max <j...@g...com>

    Am Montag, 10. August 2015 22:38:47 UTC+2 schrieb cef:

    > chcesz tekst czatu?ale jest po hiszpansku moze nie zrozumiesz.

    Venga! Entendemos.

    [9.8.2015, 06:21] yyyyy2: no puedo
    [9.8.2015, 06:22] yyyyy2: tienes 17
    [9.8.2015, 06:22] xxxxxx1 17 que?
    [9.8.2015, 06:22] yyyyy2: anos
    [9.8.2015, 06:22] xxxxxx1 Me faltan 4 meses para cumplir los 18
    [9.8.2015, 06:23] yyyyy2: eso no legal
    [9.8.2015, 06:24] xxxxxx1 No veo problema
    [9.8.2015, 06:24] xxxxxx1 Ya falta poco para cumplir los 18
    [9.8.2015, 06:27] yyyyy2: si pero aun 17
    [9.8.2015, 06:28] xxxxxx1 Esto queda entre nosotros
    [9.8.2015, 06:28] xxxxxx1 No veo problema
    [9.8.2015, 06:29] yyyyy2: no

  • 30. Data: 2015-08-12 06:29:22
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2015-08-11 o 23:46, Max pisze:

    > Venga! Entendemos.
    >

    > [9.8.2015, 06:21] yyyyy2: no puedo

    Ale pominąłeś najważniejsze czyli w jaki sposób ona
    wyraziłą swoją prośbę o te zdjęcia.
    W zasadzie jest to nieistotne: kup lepiej ten wałek i dalej
    postępuj zgodnie z instrukcją witka.