  • 1. Data: 2003-11-07 22:26:19
    Temat: minimalna kwota długuw postępowaniu nakazowym
    Od: "konaszka" <k...@W...onet.pl>

    Jaka jest minimalna kwota, której można dochodzić w postępowaniu nakazowym?

  • 2. Data: 2003-11-08 06:28:59
    Od: "lablador" <l...@p...fm>

    > Jaka jest minimalna kwota, której można dochodzić w postępowaniu
    nakazowym?

    Nie ma oznaczonej kwoty minimalnej.

    Dan.

  • 3. Data: 2003-11-08 14:53:44
    Od: "Rodrig von Falkenstein" <r...@g...pl>

    Użytkownik "lablador" <l...@p...fm> napisał w wiadomości

    > nakazowym?
    > >

    > Nie ma oznaczonej kwoty minimalnej.

    Racja. Najniższy nakaz jaki pisałem to było na 12,95 za baniak wody
    mineralnej

  • 4. Data: 2003-11-09 22:26:48
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org>

    Użytkownik "konaszka" <k...@W...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Jaka jest minimalna kwota, której można dochodzić w postępowaniu
    nakazowym?

    0,01 PLN

    Pozdrawiam,
    Washko

  • 5. Data: 2003-11-15 22:04:17
    Od: Dredd<...@...pl>

    Najniższa kwota to będzie 1 grosz bo mniejszej w pieniądzu nie da się
    wyrazić (nie ma jednostki pieniądza mniejszej od 1 grosza)

    -> http://usenet.pomocprawna.info