  • 1. Data: 2003-11-07 20:51:12
    Temat: Fotografowanie budynkow i miejsc panstwowych (przejsciaGraniczne,PortyLotnicze,...)
    Od: "tomgrzes" <t...@f...onet.pl>

    Pytanie: Czy mam prawo fotografować w miejscach uznane za publiczne np.
    takie jak w temacie, oraz czy mam prawo zrobic zdjecie przy ambasadzie USA.
    Albo inaczej czy moge sfotografowac Ambasade USA i opublikowac ją na stronie
    WWW, to samo dotyczy sie przejscia grznicznego. Jesli NIE i jesli to
    mozliwe to prosze o podanie ustawy o zakazie robienia zdjec w takich
    miejscach.
    Z góry dziekuje
    tomgrzes

  • 2. Data: 2003-11-07 23:19:50
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Było już na grupie, więc poszukaj w archiwum. podstawa prawna by się
    znalazła nawet. Mogą to być obiekty tajne. Ale problem w tym, że utraciło
    moc rozporządzenie o sposobie oznaczania takich miejsc i nie ma jak dać do
    zrozumienia fotografującemu, że nie wolno.

  • 3. Data: 2003-11-09 07:07:38
    Od: "WSm" <w...@s...pl>

> [...]
    > moc rozporządzenie o sposobie oznaczania takich miejsc i nie ma jak dać do
    > zrozumienia fotografującemu, że nie wolno.
    Witam wszystkich, bo piszę tu po raz pierwszy, czytam od dawna.
    Aktualnie ten temat jest dyskutowany (z przywołaniem różnych interpretacji
    prawnych) na grupie pl.rec.foto
    WSm