  • 1. Data: 2003-11-07 21:02:49
    Temat: strona w stronie - prawa autorskie
    Od: "Joanna" <y...@p...onet.pl>

    Witam,
    czy wklejanie strony w stronie jest naruszeniem praw autorskich?

    Chodzi mi o cos takiego jak tutaj
    http://www.papuzki.deal.pl/forum/viewtopic.php?p=282
    71#28271

    Pozdrawiam,
    Joanna

  • 2. Data: 2003-11-08 07:36:31
    Temat: Re: strona w stronie - prawa autorskie
    Od: "burenezo" <b...@p...onet.pl>

    "Joanna" <y...@p...onet.pl> wrote in message
    > Witam,
    > czy wklejanie strony w stronie jest naruszeniem praw autorskich?

> [...]
    Link który podałaś wskazuje do strony, któa wymaga logowania - chyba nie o
    taki przykład ci chodziło.

    burenezo

  • 3. Data: 2003-11-08 08:22:31
    Od: "Joanna" <y...@p...onet.pl>

    "burenezo" <b...@p...onet.pl> wrote in message
    > Link który podałaś wskazuje do strony, któa wymaga logowania - chyba nie o
    > taki przykład ci chodziło.

    Przepraszam, zapomnialam, ze tam trzeba sie logowac...

    Postaram sie wiec jakos to wytlumaczyc. Chodzi o iframe (ale zapewne nie
    wszyscy wiedza co to jest) - czyli wklejam na stronie WWW inna strone WWW.
    Widac, ze jest to strona wklejona, moge po tamtym wklejonym serwisie
    normalnie sie poruszac - kilkajac na linki, ale caly czas mam tamten serwis
    w innej stronie. Przede wszystkim nigdzie nie ma adresu tamtej wklejonej
    strony.

    Z tego co pamietam to byl jakis proces w tej sprawie (nie w Polsce), ale nie
    znam jego wynikow...

    Pozdrawiam,
    Joanna