  • 1. Data: 2004-10-29 12:30:52
    Temat: miejsce parkingowe
    Od: "Schwester" <j...@c...com>

    czy TBS może pobierać opłaty za miejsce parkingowe "pod chmurką" przed
    blokiem?

    --
    pzodrawiam
    Schwester

  • 2. Data: 2004-10-29 18:22:03
    Temat: Re: miejsce parkingowe
    Od: "Comodant" <c...@c...pl>

    Użytkownik "Schwester" <j...@c...com> napisał w wiadomości
    > czy TBS może pobierać opłaty za miejsce parkingowe "pod chmurką" przed
    > blokiem?

    Oddychaj głęboko!. Wkrótce wprowadzą opłaty za oddychanie powietrzem. Nad
    morzem już trzeba płacić od lat. Wkrótce opłaty klimatryczne także na
    Śląsku. Musi rząd mieć więcej pieniędzy na rozkradanie i wywożenie za
    granice.

    sprawiedliwosc

  • 3. Data: 2004-10-29 21:28:45
    Od: b...@o...pl

> [...]
    > granice.
    >
    > sprawiedliwosc
    >
    > jeśli TBS ma tytuł prawny do gruntu pod miejscem parkingowym to jak
    najbardziej może pobrać taką opłatę
    Ben

  • 4. Data: 2004-10-29 21:43:28
    Od: "Comodant" <c...@c...pl>

    Użytkownik <b...@o...pl> napisał w wiadomości
    > najbardziej może pobrać taką opłatę
    > Ben

    Poczekaj aż uzyskam tytuł prawny do powietrza którym oddychasz. Właściwie
    już go mam, bo se wystawiłem jak w Manifeście Lipcowym.
    Będe mógł pobierać od ciebie i innych prawników opłatę za oddychanie.
    Złodziejstwo i bandytyzm widać nie ma w Polsce granic. Przedwojenne grunty,
    lasy stadninę koni mojego pradziadka-hrabiego rozkradli komuniści i
    wieśniaki takie może jak twój dziadek, czy tata, a teraz jak zrobią tam
    parking to będą do własnej kieszeni pobierać opłaty i bić niewinnych,
    biednych ludzi kiedy nie uiszczą opłat, tak jak pobili Australijczyków smyki
    z policji krakowskiej przy bramkach na autostradzie A4, za to że
    Australijczycy nie chcieli uiścić opłaty 5 zł za coś czego nie ma. Wiadomo
    autostrada A4 od lat jest w ciągłej przebudowie i co chwilę są zwężenia oraz
    ograniczenia prędkości. To właściwie nie jest autostrada teraz, tylko
    odcinki w budowie. Za co oni biorą pieniądze? Ale żeby pobić za 5 zł
    obywateli Australii i jeszcze wyjdzie blondynek komisarz krakowskiej policji
    i mówi w telewizji, że jego policjanci ne zgłosili pobicia więc on nie wie o
    tym.

    sprawiedliwosc.

  • 5. Data: 2004-10-30 08:01:02
    Od: "Schwester" <m...@o...pl>

    Użytkownik <b...@o...pl> napisał w wiadomości

    > najbardziej może pobrać taką opłatę
    > Ben

    Czy w takim wypadki TBS nie powinien zabezpieczyć jakoś terenu?
    Poza tym, parking jest zrobiony za pieniądze z KFM-u oraz z partycypacji.
    Czy wysokość opłat nie powinna być w takim przypadku jakoś uregulowana a nie
    wzięta z powietrza?

    --
    pozdrawiam
    Schwester