  • 1. Data: 2004-10-29 10:33:05
    Temat: cofnięta koncesja
    Od: "damian" <k...@p...pl>

    czy ktoś ma lekarstwo na bubel prawny(Ustawa o wychowaniu w trzeźwości)punkt do
    tyczący cofnięcia koncesji.
    Spóźniłem się z zapłatą raty za koncesję(poprostu zapomniałem)-czeka na mnie w
    gminie pismo w sprawie cofnięcia koncesji .
    Co zrobić? Bo ponoć decyzja jest nieodwracalna.

  • 2. Data: 2004-10-29 10:56:18
    Temat: Re: cofnięta koncesja
    Od: Alex747 <a...@o...pl>

    Użytkownik damian napisał:
> [...]
    > gminie pismo w sprawie cofnięcia koncesji .
    > Co zrobić? Bo ponoć decyzja jest nieodwracalna.

    Zapłacić w kasie gminy, następnego dnia odebrać decyzję, napisać
    odwołanie, że w dniu wydania decyzji (przyjmuje się, że jest to dzień
    doręczenia decyzji) było już zapłacone. Daję to pewną szansę na
    pozytywne załatwienie sprawy.

    Pozdrawiam,
    a'lex