  • 1. Data: 2004-10-29 10:39:24
    Temat: dlaczego cep
    Od: cep <h...@g...pl>

    To proste.

    Czytając od jakiegoś czasu różne wypowiedzi na wielu grupach
    usenetowych,dochodziłem do wniosku,że niewiele z tych twórczych wywodów
    kapuję.

    Nad przyczyną tego stanu rzeczy jakoś nigdy się nie zastanawiałem.
    Aż w końcu nadarzyła się superokazja i w TVN mogłem sprawdzić zawartość
    swojego łba pod względem poziomu inteligencji.
    Niestety z wielką przykrością stwierdziłem,że od ubiegłego roku
    najwyrażniej w świecie zdurniałem.

    Ponieważ jakakolwiek reklamacja (do telewizji ?)w tej sprawie,mogła by
    się okazać jeszcze większą kompromitacją,uznałem że muszę z tym żyć aż
    do 2005 roku (test IQ).

    Mam jednak szczerą chęć poprawić obecny stan swojego zacofania,dlatego
    samokrytycznie doszedłem do wniosku,że tylko permanentne autosugestywne
    oddziaływanie na własną świadomość zmobilizuje mnie pozytywnie do
    osiągnięcia tak karkołomnego postanowienia.

    Myśle też,że jeśli autorzy róznych polemik,porad i wielu innych
    twórczych wypocin pozostaną na obecnym poziomie,a ja ich zacznę
    rozumieć,oznaczać to bedzie tylko jedno - zdurniałem do reszty.

    Uznałem zatem,że ksywka <cep> w pełni odpowiada moim obecnym
    możliwościom intelektualnym,a jak będzie za rok? Pożyjemy zobaczymy.

    - -
    Nie doradzajcie mi wizyty u wiadomego specjalisty,bo tak kompletnie
    głupi to chyba nie jestem.

    cep

  • 2. Data: 2004-10-29 11:50:47
    Temat: Re: dlaczego cep
    Od: "Lesio5" <l...@w...pl>

    Użytkownik "cep" <h...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > swojego łba pod względem poziomu inteligencji.
    > Niestety z wielką przykrością stwierdziłem,że od ubiegłego roku

    Bardzo ciekawe, ale mnie tez ubylo kilkanascie punktów.
    I nawet wiem dlaczego. Bo to NIE byl test na IQ.
    W IQ nie testuje sie zapamietywania wieloelementowego. To jest zarezerwowane
    dla innych testów psychologicznych.
    TVN zrobil ludziom z mózgu wode.

    --
    Leszek Grelak - Lesio5
    I thought I was someone else, someone good.

  • 3. Data: 2004-10-29 12:40:19
    Od: Sebol <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl>

    osoba która spamuje to spammer niekoniecznie cep - wiec masz jeszcze
    możliwości rozwoju.

    --
    United Devices Cancer Research Project
    www.grid.org

  • 4. Data: 2004-10-29 17:22:10
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Sebol" <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl> napisał w wiadomości

    On się chyba chciał z nami przywitać. U nas takiego zwyczaju nie ma, ale na
    innych grupach jest. I o to mu chodziło z tym Cepem.

  • 5. Data: 2004-10-29 20:04:15
    Od: "js" <j...@i...pl>

    > On się chyba chciał z nami przywitać. U nas takiego zwyczaju nie ma, ale
    > na
    > innych grupach jest. I o to mu chodziło z tym Cepem.

    Jakbym "Star Trek" ogladal.

    - Kapitanie! Mamy kontakt!
    - Na ekran!
    - Ufff... To bylo tylko przywitanie

    NMSP

    --
    http://42.pl/url/9h4
    Ja 294, a Ty?

  • 6. Data: 2004-10-30 09:05:05
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > Ponieważ jakakolwiek reklamacja (do telewizji ?)w tej sprawie,mogła by
    > się okazać jeszcze większą kompromitacją,uznałem że muszę z tym żyć aż
    > do 2005 roku (test IQ).

    tegoroczny test to bzdura, jak mozna badac inteligencje pytaniami w
    ktorych zgadujesz
    twarze aktorow? To bylo pytanie dotyczace wiedzy a nei inteligencji nie
    powinno miec miejsca.

    P.

  • 7. Data: 2004-10-30 15:15:25
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    W odpowiedzi na pismo z dnia sob 30. października 2004 11:05 opublikowane na
    pl.soc.prawo podpisane Przemek R.:

    > tegoroczny test to bzdura, jak mozna badac inteligencje pytaniami w
    > ktorych zgadujesz
    > twarze aktorow? To bylo pytanie dotyczace wiedzy a nei inteligencji nie
    > powinno miec miejsca.

    Dlaczego? Ja dzisiaj spotkałem laskę, która mówi, że mnie zna, bo chodziłem
    z jej bratem do szkoły. Patrzę na nią i mówię ,,no fajnie, ale kto jest
    Twoim bratem'' i jak powiedziała kto, to się palnąłem w ten gupi łeb i
    mówię ,,no faktycznie, jesteś do niego podobna''. Inteligencja nie polega
    tylko na dopasowywaniu kwadracików do trójkącików, ale także na łatwości
    kojarzenia faktów i faktów. Jakbym miał taką inteligencję, to bym tamtą
    laskę skojarzył z jej bratem, bo zaiste podobna jakoby bliżniaczka.

    --
    Jego Zupełna Bladoszarość Tristan Alder (numer seryjny #231723)
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)

  • 8. Data: 2004-10-30 19:24:53
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

> [...]
    > kojarzenia faktów i faktów. Jakbym miał taką inteligencję, to bym tamtą
    > laskę skojarzył z jej bratem, bo zaiste podobna jakoby bliżniaczka.

    a jak ktos nie ogglada TV i nie wie jak Marian pazdzioch wyglada?
    glupek wtedy czy jak? :-)

    P.

  • 9. Data: 2004-10-31 19:05:48
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    W odpowiedzi na pismo z dnia sob 30. października 2004 21:24 opublikowane na
    pl.soc.prawo podpisane Przemek R.:

    > a jak ktos nie ogglada TV i nie wie jak Marian pazdzioch wyglada?
    > glupek wtedy czy jak? :-)

    Totalny. Jak można nie wiedzieć jak wygląda Paździch? Oglądanie Kiepskich
    powinno być narodowym obowiązkiem.

  • 10. Data: 2004-11-02 12:15:20
    Od: cep <h...@g...pl>

    Użytkownik Lesio5 napisał:

    > W IQ nie testuje sie zapamietywania wieloelementowego. To jest zarezerwowane
    > dla innych testów psychologicznych.
    > TVN zrobil ludziom z mózgu wode.

    Witam.

    Trochę mnie to podbudowało.

    Ale,ale - jaki wobec tego miałby być prawdziwy cel takiego pognębienia swoich widzów?
    Czyżby ta elementarna wiedza była przez twórców całego przedsięwzięcia celowo
    wykorzystana?

    Pewnie takie pytania mogą być za trudne dla "przeciętniaka",ale chyba znajdzie się
    ktoś,kto poprawił
    swój wynik z ubiegłego roku.

    Jak by na to nie patrzyć - w moim przypadku tegoroczny wynik mam gorszy,w porównaniu
    ubiegłorocznym i musze jakoś funkcjonować z tą zeżartą śmierdzącą żabą.

    - -
    Pozdrawiam

    cep