  • 1. Data: 2004-10-29 11:22:14
    Temat: Odszkodowanie z AC a OC
    Od: "Kali" <k...@o...pl>

    Witam.
    Jesli ktos wie cos na ten temat to prosze na priv.

    Koledze gosciu rozpieprzyl auto na parkingu.
    Kolega ma AC.
    Gosc uciekl z miejsca kolizji (na 99,9 proc pijany) auto stalo na chodniku.
    Policja przyjechala, zrobila notatke, na drugi dzien znalezli auto (wow, dla
    naszej policji) auto jest na wloskich blachach.
    Kolega zdecydowal sie na razie naprawic auto ze swojego AC, bo nie wiadomo
    kiedy gosciu sie zglosi i czy dojda do goscia..
    W firmie x gdzie ma AC bedzie kasacja i ma dostac 70 proc. (pytanie czy
    wartosci rynkowej auta, pewno tak)

    Pytanie tyczy dokladnie kwestii czy jak z goscia wezma kase z jego OC to
    tyle samo proc gosciu wezmie ?

    Pozdrawiam.

  • 2. Data: 2004-10-29 11:33:15
    Temat: Re: Odszkodowanie z AC a OC
    Od: "Maciek" <j...@K...wp.pl>

    na pewno straci na tym likwidujac szkode ze swojego AC niz OC sprawcy. niech
    kolega zlozy wszelkie dokumenty i na razie powstrzyma z decyzja.
    jesli mocno mu sie spieszy, moze zlikwidowac szkode ze swojego AC, a pozniej
    TU powinno sciagnac regresem z OC sprawcy, a kolega nie powinien stracic
    znizek. Natomaist straci prawdopodobnie pare zotych, w roznicach na
    likwidowaniu szkody z OC, a AC.
    pozdrawiam

  • 3. Data: 2004-10-29 17:06:14
    Od: "Massai" <t...@w...pl>

    Maciek wrote:

> [...]
    > kolega nie powinien stracic znizek. Natomaist straci prawdopodobnie
    > pare zotych, w roznicach na likwidowaniu szkody z OC, a AC.

    Parę zloty to może być kupa forsy, szczególnie jesli ma AC bez
    ubezpieczenia od amortyzacji. Tym bardziej że z OC to może już nie
    wyszłaby kasacja.
    Ja bym czekał aż sprawa się wyjaśni i zrobił po prostu z OC sprawcy.

    --
    Pozdro
    Massai