  • 1. Data: 2004-10-29 10:54:20
    Temat: Zazalenie na dzialanie prokuratury
    Od: "wd" <w...@p...fm>

    Zlozylem doniesienie o popelnieniu przestepstwa do prokuratury rejonowej.
    Po pewnym czasie otrzymalem decyzje o umorzeniu postepowania, na ktora zlozylem
    zazalenie do sadu, ktory przekazal ja do rozpatrzenia prokuraturze okregowej.
    Prokuratura okregowa rowniez odrzucila zazalenie.

    Jaka mam mozliwosc odwolania od decyzji prokuratury okregowej?
    Jak wyglada sciezka odwolan, ktora musialbym przejsc w najmniej korzystnym dla
    mnie przypadku?
    Czy moze istnieje jakis serwis internetowy, ktory moglbym znalezc odpowiedzi na
    takie pytania?

    Z gory dziekuje za pomoc.

  • 2. Data: 2004-10-29 11:49:49
    Temat: Re: Zazalenie na dzialanie prokuratury
    Od: "remeeq" <r...@o...pl>

    Użytkownik "wd" <w...@p...fm> napisał w wiadomości
> [...]
    odpowiedzi na
    > takie pytania?
    > Skoro umorzyła, tzn że nie miała wystarczających dowodów na popełnienie
    przestępstwa.
    Masz 2 wyjścia - zażalenie do prok. krajowego
    lub załączyć dodatkowe dowody.

  • 3. Data: 2004-10-29 14:37:21
    Od: "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl>

    Dnia Fri, 29 Oct 2004 13:49:49 +0200, remeeq <r...@o...pl> napisał:

    > U?ytkownik "wd" <w...@p...fm> napisa? w wiadomo?ci
    > zlozylem
    > okregowej.

    > dla
    > odpowiedzi na
    > przest?pstwa.
    > Masz 2 wyj?cia - za?alenie do prok. krajowego
    > lub za??czyae dodatkowe dowody.

    Do prokuratora krajowego? A nie do sądu?

    --
    Falkenstein

  • 4. Data: 2004-10-29 15:27:47
    Od: kam <X#k...@w...pl#X>

    Rodrig Falkenstein wrote:
    > Do prokuratora krajowego? A nie do sÄ?du?

    do sądu to powinno teraz trafić bez specjalnego zażalenia...

    KG

  • 5. Data: 2004-10-29 16:18:49
    Od: "Sonn" <s...@p...onet.pl>

    Użytkownik "remeeq" <r...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "wd" <w...@p...fm> napisał w wiadomości

    > Masz 2 wyjścia - zażalenie do prok. krajowego
    > lub załączyć dodatkowe dowody.

    A to jakaś nowina proceduralna....
    Bzdura. okręgowa przesyła zażalenie do sądu, który albo utzrymuje w mocy
    zaskarżone postanowienie albo je uchyla. Postanowienie sądu jest
    ostateczne. W przypadku utrzymania w mocy żalący może skierować prywatny
    pieniacki zazwyczaj akt oskarżenia do sądu

    --
    "Nieuprzejmości wybaczaj... uprzejmie odpłacając"
    Sonn: GG 9257880

  • 6. Data: 2004-10-29 18:03:13
    Od: kam <X#k...@w...pl#X>

    Sonn wrote:
> [...]
    > ostateczne. W przypadku utrzymania w mocy żalący może skierować prywatny
    > pieniacki zazwyczaj akt oskarżenia do sądu

    raczej nie może

    KG

  • 7. Data: 2004-10-30 07:51:58
    Od: "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl>

    Dnia Fri, 29 Oct 2004 20:03:13 +0200, kam <X#k...@w...pl#X> napisał:

    > raczej nie może

    taa, odwieczny problem co to znaczy "dwukrotnie odmówi" :-)

    --
    Falkenstein

  • 8. Data: 2004-10-30 14:59:25
    Od: "wd" <w...@p...fm>

    okręgowa przesyła zażalenie do sądu, który albo utzrymuje w mocy
    > zaskarżone postanowienie albo je uchyla. Postanowienie sądu jest
    > ostateczne.

    i nic nie moge zrobic, nawet jesli postanowienie jest typu>
    |oberwales od goscia bo ci sie nalezalo, wiec sprawa umorzona|

  • 9. Data: 2004-10-30 16:59:43
    Od: "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl>

    Dnia 30 Oct 2004 16:59:25 +0200, wd <w...@p...fm> napisał:

    > okręgowa przesyła zażalenie do sądu, który albo utzrymuje w mocy
    >
    > i nic nie moge zrobic, nawet jesli postanowienie jest typu>
    > |oberwales od goscia bo ci sie nalezalo, wiec sprawa umorzona|

    Nic, bo to juz jest TRZECIE postanowienie odmowne w tej samej sprawie. Ile
    chcesz jeszcze instancji? I bez demagogii proszę.

    --
    Falkenstein

  • 10. Data: 2004-11-02 09:18:49
    Od: "wd" <w...@p...fm>

    > Nic, bo to juz jest TRZECIE postanowienie odmowne w tej samej sprawie. Ile
    > chcesz jeszcze instancji? I bez demagogii proszę.

    To jest dopiero drugie postanowienie odmowne. Pierwsze to postanowienie o
    umorzenie postepowania, drugie to odrzucenie zazalenia.
    Czy przysluguje mi np. zazalenie do prokuratury krajowej, sadu najwyzszego,
    trybunalu w Strasburgu?

    Jezeli chodzi o demagogie to sytuacja jest taka, ze prokuratura daje wiare
    przestepcy zamiast poszkodowanemu nie probujac nawet skonfrontowac roznice w
    zeznaniach co stwierdza w uzasadnieniu umorzenia postepowania. Zazalenie jest
    odrzucone bez uzasadnienia.