    From: "GrzegorzG" <grzegorzeg1@______o2.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: linux a kontrola policji
    Date: Tue, 6 Feb 2007 17:53:47 +0100

    news:eqaa5j$oui$2@atlantis.news.tpi.pl...
    > Użytkownik "Gippo" <g...@g...com> napisał w wiadomości
    >
    > Obserwując grupę powoli dochodzę do wniosku, że komuś zależy na
    > permanentnym stanie paniki wśród użytkowników komputerów. Jak tylko wątki
    > dotyczące tego zagadnienia wygasają, to pojawiają się na nowo. Przecież
    > nie wierzę, że ktoś umiejacy skorzystać z grupy dyskusyjnej nie potrafi
    > bodaj w google wpisać odpowiedniego zapytania i zapoznać się z wynikami.
    > Prawo tym zakresie nie zmieniło się od lat.
    >
    > A odpowiadając na Twoje pytanie, to skoro masz linux-a to powiedz mi, z
> [...]

    bo np. 5 lat temu mial winde i sciagnal 5 piosenek mp3?

    trzeba wyjsc od tego, z jakiego powodu i do kogo przychodzi kontrola
    "oprogramowania", bo jak dotad informacja nie jest jasna. Wiadomo tylko z
    forów, ze czesto bywaja w serwerowniach sieci osiedlowych, bo tam latwo i
    szybko kilka TB danych zgarną...
    Powinno sie to nazywac empetrójek i filmow, bo windowsa i offica do niedawna
    kazdy mial pirackiego, bo kosztowaly górę pieniedzy. (office dla
    nie-studentow nadal kosztuje).
    Zeby nie bylo, probowalem korzystac z open office, ale nie nadaje sie do
    niczego :/
    na szczescie MS Office 450 pln teraz kosztuje :>