  • 1. Data: 2003-11-02 19:00:36
    Temat: ważność dyplomu inżyniera
    Od: mikuch <mikuch@[nospam]poczta.onet.pl>

    czy jest jakiś przepis który precyzuje jak powinien wyglądać dyplom
    ukończenia szkoły wyższej, chodzi mi np. o to jakie powinny być
    pieczątki (czy wystarczy odcisk pieczęci szkoły czy muszą być też
    pieczątki np. rektora, dziekana) i kto powinien się na nim podpisać, czy
    podpisy powinny być czytelne?
    zależy mi na podstawie prawnej
    --
    mikuch
    gg55100

  • 2. Data: 2003-11-03 07:18:18
    Temat: Re: ważność dyplomu inżyniera
    Od: "lablador" <l...@p...fm>

> [...]
    > pieczątki (czy wystarczy odcisk pieczęci szkoły czy muszą być też
    > pieczątki np. rektora, dziekana) i kto powinien się na nim podpisać, czy

    ZARZĄDZENIEMINISTRA EDUKACJI NARODOWEJ z dnia 9 kwietnia 1992 r. w sprawie
    określenia rodzajów dyplomów i tytułów zawodowych oraz wzorów dyplomów
    wydawanych przez uczelnie. (M.P. z dnia 30 kwietnia 1992 r.)

    Dan.