    Date: Wed, 08 May 2013 05:16:52 +0200
    From: p47 <k...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: kurwa nie jest kurwą, bo
    <klnq7l$p8d$1@news.task.gda.pl>
    <51805dcb$0$1262$65785112@news.neostrada.pl>
    <51805fb1$0$1232$65785112@news.neostrada.pl>
    <0...@b...poznan.pl> <km7lls$eoe$1@node1.news.atman.pl>
    <0...@b...poznan.pl>
    <518794a8$0$26696$65785112@news.neostrada.pl>
    <0...@b...poznan.pl>
    <518808ca$0$1230$65785112@news.neostrada.pl>
    <0...@b...poznan.pl>
    <51886c12$0$1247$65785112@news.neostrada.pl>
    <0...@b...poznan.pl>
    <5188ee24$0$26703$65785112@news.neostrada.pl>
    <0...@b...poznan.pl>

    W dniu 2013-05-08 00:06, Budzik pisze:
    > Osobnik posiadający mail k...@w...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Juz ci mówiłem - takie teskty to mamusi prosto w oczy, a nie na grupe.

    > Ponieważ to że Sawicka została uniewinniona było spowodowane sposobem
    > zebrania dowodów i stworzenia sytuacji.
    > I chociaż jej działanie było moralnie naganne, to sąd uznał, że jednak
    > przewiny CBA były bardziej nie do zaakceptowania.
    > Ale potwierdził równiez naganne działanie Sawickiej, tyle ze bez możliwości
    > ukarania jej za to.

    Czyli dalej wykręcasz się jak piskorz od odpowiedzi i dalej nieudolnie
    manipulujesz!
    Uniewinnienie b. Poseł PO Sawickiej nie wynikło ze sposobu zebrania
    dowodów, ale z tego, że sąd je odrzucił, jako niewiarygodne,
    nierzetelne. Sąd w Polsce może orzekać wyłącznie w granicach ustaw, a
    żaden przepis prawa polskiego nie dyskwalifikuje dowodów z "zatrutego
    drzewa", tym bardziej, ze owego "zatrutego drzewa" nie było, zgodnie z
    orzeczeniami aż 6 rożnych organów aparatu sprawiedliwości badających
    praworządność postępowania CBA w tej sprawie. Gdyby zatem sąd uznał
    zebrane dowody na przestępstwo oskarżonej za wiarygodne i wystarczające
    to NIE MÓGŁBY (zgodnie z polskim prawem) uznac jej za niewinną
    niezależnie od tego, jak te dowody zostały zebrane.
    Ale! nawet gdyby przyjąć (powtarzam,-niezgodnie z polskim kodeksem
    postępowania karnego!!) twoje i sędziego Rysińskiego głupstwa o
    odrzucenie dowodów jako niewiarygodnych z tego powodu, iż pochodzą z
    "zatrutego drzewa" to należy być konsekwentnym i nie powoływać się na te
    rzekomo niewiarygodne, bo jakoby pozyskane z naruszeniem prawa dowody
    później, w celach propagandowych.
    A zatem powtarzam, -na jakiej podstawie oburzasz się, ze b. poseł
    Sawicka zażąda odszkodowania za swoje "cierpienia" skoro, w ślad za
    sędzią Rysińkim wszystkie dowody jej przestępstwa uznajesz za
    niewiarygodne, bo jakoby uzyskano je z naruszeniem prawa?
    Dlaczego zatem uwazasz jej postępowanie za niemoralne i nieetyczne,
    skoro, jak wyżej napisałem, wszystkie dowody na to uznałes za
    niewiarygodne bo jakoby uzyskane z naruszeniem prawa?
    Pozostałe twoje wypociny nie warte są czasu na odpowiedz.

    PS: Nawet w prawie amerykańskim dowody uzyskane z naruszeniem procedury
    (tj. z owego "złego drzewa" dyskredytuje się wyłącznie dlatego, iz
    uznaje się je za niewiarygodne, bo poza procedurami można wpływać na ich
    kształt i treść. Inaczej nie byłoby powodu je odrzucać.