  • 171. Data: 2013-05-06 21:42:41
    Temat: Re: kurwa nie jest kurwą, bo
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2013-05-06 19:53, Budzik pisze:
    > Parafrazujac - czy twierdzenie, że Sawicka wzieła łapówkę od Agenta tomka
    > będzie pomówieniem?

    Oczywiście bo łapówka to coś nagannego i podlegającego karze.
    Można jedynie powiedzieć że posiadła pieniądze :-) bez wskazywania za co
    i uważać o kim się mówi. :-) A i tak jak się dobrze zinterpretuje i
    wywiedzie z konstytucji co trzeba to za to powiedzenie można pójść
    siedzieć. :-)
    Chory kraj...

  • 172. Data: 2013-05-06 21:47:21
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2013-05-06 16:22, Budzik pisze:
    > Nie bronie - potepiam.
    > Ale niepotrzebnie sie wysilałes - mozesz tupac nózkami do woli - w takim
    > tonie to sobie z własna rodzina gadaj.

    Już się nie mogę doczekać jak winna moralnie k... zacznie dostawać
    odszkodowania i wygrywać wyroki o zniesławienie.
    Tylko co mi po Twoim wtedy odszczekiwaniu i tupaniu nóżkami jak i tak
    kasa z naszych podatków płacona będzie. :-)

  • 173. Data: 2013-05-06 22:33:53
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail ...@...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

> [...]
    > Tylko co mi po Twoim wtedy odszczekiwaniu i tupaniu nóżkami jak i tak
    > kasa z naszych podatków płacona będzie. :-)

    Niewątpliwie wszelkie odszkodowania byłyby bardzo niesprawiedliwe.
    Mam nadzieje, że tak się nie stanie.
    Jeżeli jednak ta będzie, to kolejny sąd uzna złe działanie CBA?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Nawet najdłuższa droga zaczyna się zawsze od pierwszego kroku.

  • 174. Data: 2013-05-07 01:03:34
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2013-05-06 12:42, Liwiusz pisze:

    > Nie pisałem kto Ci dostarcza prąd. Poza tym nie Stoen tylko RWE.

    OK

    --
    animka

  • 175. Data: 2013-05-07 01:04:19
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2013-05-06 12:44, Maruda pisze:

    > Wyluzuj... To Animka :)

    A Ty Marsjanin z Poznania.

    --
    animka

  • 176. Data: 2013-05-07 04:41:07
    Od: p47 <k...@w...pl>

    W dniu 2013-05-06 19:53, Budzik pisze:
    > Osobnik posiadający mail k...@w...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > To jakas choroba, ze wszedzie widzisz manipulację?
    > Parafrazujac - czy twierdzenie, że Sawicka wzieła łapówkę od Agenta tomka
    > będzie pomówieniem?

    Oczywiście!! Przecież gdyby wzięła to sąd by ją za to skazał!;-))

  • 177. Data: 2013-05-07 04:44:25
    Od: p47 <k...@w...pl>

    W dniu 2013-05-06 20:48, Andrzej Lawa pisze:

    > A czy ja twierdzę? Nie!

    > Dobrze, że mi przypominasz... Muszę zapoznać się z twoimi aktami.

    > Kłamco, a gdzie ja napisałem "wyłącznie"?

    > Ano właśnie. Czyli używa.

    Oj, Ława, Ława, a twierdzą, że "pod celą" nabiera się wiedzy prawniczej...

  • 178. Data: 2013-05-07 04:50:54
    Od: p47 <k...@w...pl>

    W dniu 2013-05-06 22:33, Budzik pisze:

    > Niewątpliwie wszelkie odszkodowania byłyby bardzo niesprawiedliwe.
    > Mam nadzieje, że tak się nie stanie.

    Dlaczego odszkodowanie uważasz za niesprawiedliwe, skoro uznajesz wyrok
    za sprawiedliwy?? - jak ktoś jest uznany sprawiedliwie za niewinnego, to
    należy mu się odszkodowania za cierpienia , które poniósł za niesłuszne
    (bo niepoparte dowodami;-) oskarżenia..
    Adwokaci b. poseł PO Sawickiej juz zapowiedzieli, że wystapia o
    odszkodowanie, zresztą w wysokości wielokrotnie wyższej niz łapówka,
    więc wyjdzie na swoje, jak mówiła "za friko" nie działała.;-))

    > Jeżeli jednak ta będzie, to kolejny sąd uzna złe działanie CBA?

    W obecnej sytuacji można się spodziewać dowolnego wyroku sądowego, bo
    jesteśmy w "państwie prawa" ;-)))

  • 179. Data: 2013-05-07 04:54:32
    Od: p47 <k...@w...pl>

    W dniu 2013-04-27 06:50, SQLwiel pisze:
    > zapłacono jej nieobiegowymi pieniędzmi.
    > O kim to?
    >
    > Długo im na to zeszło, jednak. Tak długo trzeba było szukać posłusznego
    > sędziego?
    > No to ładne teraz możemy mieć zdanie o "demokracji". Sąd tak sądzi, jak
    > aktualny władza nakazuje. Ciekawe co PiS wymyśli, jak (odpukać) wróci do
    > władzy. :)

    Skoro sam (słusznie!!) uznajesz, że pod władzą aktualnego reżimu źle się
    dzieje, np. w sądownictwie, że łamane jest prawo, to dlaczego uważasz,
    ze zmiana na rządy PiS-u, który walczył z patologiami byłaby
    niekorzystna? -takie "odpukiwanie" to przecież jakaś schizofrenia!

  • 180. Data: 2013-05-07 06:00:49
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail k...@w...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Oczywiście!! Przecież gdyby wzięła to sąd by ją za to skazał!;-))

    Przecież cały wątek jest o tym, że samo "wzięcie" nie jest warunkiem
    wystarczającym.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Cytaty zostały pocięte tendencyjnie,