  • 1. Data: 2008-03-27 15:44:25
    Temat: kupno roweru na firme?:)
    Od: "Michał" <brak maila@poczta.onet.pl>

    witam,
    czyu mozna odpisac vat od roweru kupionego na firme?
    Tak mi przyszlo do glowy jak to bedzie zakwalifikowane:)
    pozdrawiam
    michal

  • 2. Data: 2008-03-27 16:41:34
    Temat: Re: kupno roweru na firme?:)
    Od: "gasper" <n...@m...pl>

    Użytkownik "Michał" <brak maila@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
    > witam,
    > czyu mozna odpisac vat od roweru kupionego na firme?
    > Tak mi przyszlo do glowy jak to bedzie zakwalifikowane:)
    zależy co firma robi....
    jak masz wypożyczalnie rowerów to spoko :-)

  • 3. Data: 2008-03-27 16:52:08
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    gasper pisze:
    > Użytkownik "Michał" <brak maila@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
    > zależy co firma robi....
    > jak masz wypożyczalnie rowerów to spoko :-)

    A używanie roweru do jazdy po mieście w interesach nie podpada?
    Jakiekolwiek te interesy by były, byle związane z osiąganym przychodem?
    Czasem rowerem szybciej niż samochodem się zajedzie.

    Maddy

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813

  • 4. Data: 2008-03-27 17:27:44
    Od: "Michał" <brak maila@poczta.onet.pl>

    > A używanie roweru do jazdy po mieście w interesach nie podpada?
    > Jakiekolwiek te interesy by były, byle związane z osiąganym przychodem?
    > Czasem rowerem szybciej niż samochodem się zajedzie.

    No wlasnie tak mi chodzi po glowie, ale to tyle za ile przeciw na zdrowy
    rozsadek:)
    pozdrawiam
    michal

  • 5. Data: 2008-03-27 17:29:10
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Michał pisze:

    > No wlasnie tak mi chodzi po glowie, ale to tyle za ile przeciw na zdrowy
    > rozsadek:)

    Jedyny warunek który musisz spełnić to powiązanie tego zakupu z
    uzyskiwanym przychodem (wystarczy pośrednio).
    Bo przepis nie zabrania.

    Maddy

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813

  • 6. Data: 2008-03-27 17:59:19
    Od: "p" <n...@a...pl>

    > Jedyny warunek który musisz spełnić to powiązanie tego zakupu z
    > uzyskiwanym przychodem (wystarczy pośrednio).
    > Bo przepis nie zabrania.

    Czyli "im więcej jeździsz, tym lepiej Ci sie na drugi dzien pracuje i tym
    wiecej zarabiasz" przejdzie?;P To mozna pod wszystko podpiac...
    pzdr,

  • 7. Data: 2008-03-27 18:06:50
    Od: BartekK <s...@N...org>

    Maddy pisze:
    > Jedyny warunek który musisz spełnić to powiązanie tego zakupu z
    > uzyskiwanym przychodem (wystarczy pośrednio).
    > Bo przepis nie zabrania.
    Ale żeby odliczyć cały vat, nie musi byc to rower ciężarowy w rozumieniu
    ustawy o vat? :)

    --
    | Bartlomiej Kuzniewski
    173

  • 8. Data: 2008-03-27 18:31:43
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    BartekK pisze:
    > Ale żeby odliczyć cały vat, nie musi byc to rower ciężarowy w rozumieniu
    > ustawy o vat? :)

    Zainstalujesz koszyk i voila :)

  • 9. Data: 2008-03-27 18:44:56
    Od: qwerty <q...@p...fm>

    BartekK pisze:
    > Ale żeby odliczyć cały vat, nie musi byc to rower ciężarowy w rozumieniu
    > ustawy o vat? :)

    Kratkę zamontuję (bagażnik). ;)

  • 10. Data: 2008-03-27 18:56:26
    Od: MarcinJM <m...@i...pl>

    qwerty pisze:

    > Kratkę zamontuję (bagażnik). ;)

    Spokojnie, ma "otwarta przestrzen ladunkowa"
    Spelnia wymagania.

    MarcinJM
    gg: 978510, Skype: marcin.jm