  • 1. Data: 2008-03-27 16:54:46
    Temat: Z kim walczyć o wymianę towaru.
    Od: f...@g...com

    Witam,
    W kilku słowach: Zakupiłem na firmę telefon LG (przedluzenie umowy) i:
    1. Od początku wystąpił problem ponieważ często nie było słychać
    rozmówcy. telefon oddałem do autoryzowanego serwisu.
    2. Tel wrócił "naprawiony"
    3. Kolejno dwa razy oddawałem tel. do serwisu i dwa razy wracał tym
    razem z adnotacją: "Telefon sprawny, brak usterki"
    W sumie 3 razy tel. był w naprawie, podejrzewam że kolejne odsyłanie
    nie ma sensu, bo zakończy się podobnie a czas ucieka. Nie wiem co
    teraz robić, czy mogę pójść do Orange i powołać się na:
    Ustawę z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży
    konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego. (Dz. U. z dnia 5
    września 2002 r.)
    Art.4 ust.1,4 i Art.8 aczkolwiek nie wiem czy wg Art.9 ust.1 w tym
    przypadku oddając tel wcześniej do serwisu nie poinformowałem o tym
    fakcie Orange i wtenczas tracę prawo do wymiany na nowy?
    No i czy jako osoba prowadząca działalność gosp. podchodzę pod tą
    ustawę?
    Z góry dzięki za wszelkie sugestie
    pzdr
    teka

  • 2. Data: 2008-03-27 16:57:10
    Temat: Re: Z kim walczyć o wymianę towaru.
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik <f...@g...com> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...

    Przede wszystkim przywołana ustawa dotyczy konsumentów, podczas gdy firma
    konsumentem nie jest.

  • 3. Data: 2008-03-27 20:58:36
    Od: Etanol <X...@p...fm>

    f...@g...com pisze:
> [...]
    > nie ma sensu, bo zakończy się podobnie a czas ucieka. Nie wiem co
    > teraz robić, czy mogę pójść do Orange ...

    Dobij go przed odesłaniem do serwisu, najlepiej elektryczną zapalarką
    do gazu, nie będzie nic widać :)

    E.