  • 1. Data: 2008-03-27 15:22:51
    Temat: grodzenie stawu
    Od: "Jacek S" <j...@T...pl>

    Na terenie mojej częściowo ogrodzonej działki położonej w środku wsi znajduje
    się staw o powierzchni około 1000 m2. Czy polskie prawo wymaga założenia
    ogrodzenia, utrudniającego dostęp do stawu obcym dzieciom, które wyrwały się
    spod opieki rodzicielskiej? Jak wygląda sprawa odpowiedzialności w razie
    nieszczęśliwego wypadku. Będę wdzięczny za wskazanie przepisów.

  • 2. Data: 2008-03-27 16:32:36
    Temat: Re: grodzenie stawu
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Jacek S pisze:
> [...]
    > się staw o powierzchni około 1000 m2. Czy polskie prawo wymaga założenia
    > ogrodzenia, utrudniającego dostęp do stawu obcym dzieciom, które wyrwały

    Nie wymaga, a często wręcz zabrania grodzenia w okolicy brzegu.

    > się spod opieki rodzicielskiej? Jak wygląda sprawa odpowiedzialności w razie
    > nieszczęśliwego wypadku. Będę wdzięczny za wskazanie przepisów.

    Odpowiadać będzie oczywiście opiekun.

    Jak się nie potrafi upilnować dzieci, to ja polecam sterylizację.
    Samodzielnie wykonana jest legalna ;->

  • 3. Data: 2008-03-27 16:58:40
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Jacek S" <j...@T...pl> napisał w wiadomości

    Widziałeś, by ktoś grodził rzeki lub jeziora? Nie piętrz problemów. To, że
    to jest staw, to przecież widać. Nie jest to trudne do dostrzeżenia
    zagrożenie.

  • 4. Data: 2008-03-27 18:07:16
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Robert Tomasik pisze:
> [...]
    >
    > Widziałeś, by ktoś grodził rzeki lub jeziora? Nie piętrz problemów. To,
    > że to jest staw, to przecież widać. Nie jest to trudne do dostrzeżenia

    Ewentualnie można postawić tabliczkę:

    Uwaga - woda! Mokra - grozi utonięciem lub przeziębieniem!
    ;->

  • 5. Data: 2008-03-27 19:36:05
    Od: "::" <n...@n...pl>

    Ja widzialem , i problem jest tego rodzaju ze grodzic nie mozna ale jak juz
    ktos ogrodzi to rozebrac tez nie mozna.
    Przykladu nie podam ale tamat byl opisywany w ktorejs z lokalnych gazet.

  • 6. Data: 2008-03-27 20:29:47
    Od: Sebcio <s...@n...com>

    Andrzej Lawa pisze:

    > Jak się nie potrafi upilnować dzieci, to ja polecam sterylizację.
    > Samodzielnie wykonana jest legalna ;->

    ...ale bolesna :-)

    --
    Pozdrawiam,