    From: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: kto wtrynil policji winzgroze?!
    Date: Fri, 3 Aug 2012 16:08:49 +0200

    wiadomości news:501bd42e$1@news.home.net.pl...

    > Kto odpowiada za wywalanie publicznych pieniędzy na komercyjne
    > oprogramowanie?

    Bo Policja kupuje oprogramowanie w pakiecie z obsługą. Nagle sie okazuje,
    że komputer z winsow'sem jest tańszy w obsłudze od tego z linuxem. A
    przetargi mają swoje prawa. Linux jest dobry, jak sobie go umiesz sam
    obsłużyć. Jak większość użytkowników używa komputera jako narzędzia, to
    wcale to taniej nie wychodzi. Zauważ, że niewiele firm czy urzędów chodzi
    na LINUX. Sam jakiś czas sie w domu szarpałem i dałem za wygraną. Inaczej
    po 3 komputerach musiałbym chodzić i wszystko ustawiać. Niestety, może
    Windows'a nie lubić, ale jest w zasadzie samowystarczalny. Da sie go tak
    ustawić, że przez dłuższy czas nie wymaga ingerencji.