  • Date: Fri, 03 Aug 2012 16:21:27 +0200
    From: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: kto wtrynil policji winzgroze?!

    W dniu 03.08.2012 16:08, Robert Tomasik pisze:
    > w wiadomości news:501bd42e$1@news.home.net.pl...

    > Bo Policja kupuje oprogramowanie w pakiecie z obsługą. Nagle sie

    ROTFL

    Windows OEM i "obsługa"...

    To weź załatw taką obsługę, żeby ściągnięty prosto z monitoringu plik
    3GP odtwarzał się w każdym policyjnym komputerze. Oni nawet kodeków nie
    mogą sobie zainstalować!

    > okazuje, że komputer z winsow'sem jest tańszy w obsłudze od tego z
    > linuxem. A przetargi mają swoje prawa. Linux jest dobry, jak sobie go
    > umiesz sam obsłużyć. Jak większość użytkowników używa komputera jako
    > narzędzia, to wcale to taniej nie wychodzi. Zauważ, że niewiele firm czy
    > urzędów chodzi na LINUX. Sam jakiś czas sie w domu szarpałem i dałem za

    Bo są ogłupieni propagandą mikrosyfa albo ktoś kogoś posmarował, żeby
    wszedł "jedynie słuszny" system.

    > wygraną. Inaczej po 3 komputerach musiałbym chodzić i wszystko ustawiać.

    Ustawiać?? Ustawiasz raz, a potem używasz.

    A różnice dla użytkownika pomiędzy np. Linuxem z KDE a Windows XP są
    mniej-więcej na poziomie różnic między WinXP a Win7.

    > Niestety, może Windows'a nie lubić, ale jest w zasadzie
    > samowystarczalny.

    ROTFL

    Pakiet biurowy? Trzeba kupić.
    Narzędzia do odtwarzania dowolnych filmów z dowodami? Nie ma.
    Zarażanie przez pendrive? Jest!

    > Da sie go tak ustawić, że przez dłuższy czas nie
    > wymaga ingerencji.

    ROTFL

    Ja Windows lubię tylko za jedno: dzięki temu systemowi zawsze będzie coś
    do roboty. Jakby firma przeszła na linuxa, to może raz na rok musiałbym
    przychodzić (chyba że do wymiany tonerów).