  • 1. Data: 2005-02-08 15:41:44
    Temat: ksiazeczka zdrowia
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    Witam,

    Kiedys pytalem kto wystawia ksiazeczke zdrowia w przypadku
    pracownika na umowe zlecenie (place zus) dostalem odpowiedz,
    ze jesli mam do 20 pracownikow to wystawia ZUS. A kto ma
    podbijac legitymacje? ja czy ZUS ? jesli nie ja to poprosze
    podstawe prawna, bo pracownik sie dowiadywal w ZUSie i tam
    mu mowia ze to ja musze.

    pozdrowienia
    p.

  • 2. Data: 2005-02-08 17:16:41
    Temat: Re: ksiazeczka zdrowia
    Od: "wektor" <w...@i...pl>

    Użytkownik "Wemif" <w...@a...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > podbijac legitymacje? ja czy ZUS ? jesli nie ja to poprosze
    > podstawe prawna, bo pracownik sie dowiadywal w ZUSie i tam

    Firma do 19 pracowników: legitymację ubezpieczeniową wystawia ZUS, ale
    zatrudnienie i prawo do świadczeń zdrowotnych potwierdza pracodawca
    lub zleceniodawca. Taką informację uzyskałam w ZUS. Zresztą traktuje o
    tym jakieś rozporządzenie dotyczące legitymacji ubezpieczeniowych.

    wa

  • 3. Data: 2005-02-08 18:47:15
    Od: rajusan <b...@p...fm>

    Wemif napisał(a):
> [...]
    > podbijac legitymacje? ja czy ZUS ? jesli nie ja to poprosze
    > podstawe prawna, bo pracownik sie dowiadywal w ZUSie i tam

    Wydaje mi sie ze zawsze pracodawca