  • 1. Data: 2005-02-08 15:42:07
    Temat: Notatki z Prawa Cywilnego POTRZEBNE
    Od: Foxy <c...@g...pl>

    Witam

    Poszukuję notatek na studia z Prawa Cywilnego..

    Ma może ktoś takie notatki i może mi przesłac??

    Byłabym wdzięczna. Swoje zostawiłąm u rodziców a egzamin mam za 2 dni:(((

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2005-02-08 16:02:27
    Temat: Re: Notatki z Prawa Cywilnego POTRZEBNE
    Od: Mithos <m...@o...No.More.Spam.polska>

    Użytkownik Foxy napisał:

    > Poszukuję notatek na studia z Prawa Cywilnego..
    >
    > Ma może ktoś takie notatki i może mi przesłac??
    >
    > Byłabym wdzięczna. Swoje zostawiłąm u rodziców a egzamin mam za 2 dni:(((

    Imo, raczej sa Ci potrzebne notatki od kogos ze Twojej uczelni. Bo z
    innej na pewno nie pomoga bardziej niz jakakolwiek ksiazka (a czasem
    moga zaszkodzic, bo kazdy profesor ma swoj, jedyny punkt widzenia,
    ktorego studendtowi podwazac sie nie godzi).

    Dlatego warto taka informacje umiescic w poscie.

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 3. Data: 2005-02-08 16:23:44
    Od: Foxy <c...@g...pl>

    Użytkownik Mithos napisał:

> [...]
    > ktorego studendtowi podwazac sie nie godzi).
    >
    > Dlatego warto taka informacje umiescic w poscie.

    Faktycznie nie napisałam z jakiej uczelni jestem.
    Studiuje na SGHu w Warszawie..

  • 4. Data: 2005-02-08 18:26:00
    Od: "Pawel Galinski" <g...@w...pl>

    Hmm, prawo cywilne na sgh. Wejdz na www.student.lex.pl
    W opracowaniach znajdziesz troche rzeczy z cywila ale AFAIK na sghu to masz
    wstep do prawa cywilnego czyli pewnie potrzebujesz notatek z cz.ogolnej.

    pzdr
    Pawel