1. Data: 2012-04-19 01:37:23
Temat:koszt wymiany dowodu osobistego
Od:gierrro <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.
Czy ktoś się orientuje czy wymiana dowodu osobistego (zameldowanie w
nowym miejscu) jest płatne?

Bo jak googlam to raz znajduję, że bezpłatne a innym razem, że np. 30zł.

2. Data: 2012-04-19 04:53:47
Temat:Re: koszt wymiany dowodu osobistego
Od:witek <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

gierrro wrote:
> Witam.
> Czy ktoś się orientuje czy wymiana dowodu osobistego (zameldowanie w
> nowym miejscu) jest płatne?
>
> Bo jak googlam to raz znajduję, że bezpłatne a innym razem, że np. 30zł.

bylo 30 jest darmowe
przynajmniej ja nic nie placilem :)

3. Data: 2012-04-19 09:46:27
Od:WAM <n...@n...nopl.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 19 Apr 2012 01:37:23 +0200, gierrro <g...@g...pl>
wrote:

>Czy ktoś się orientuje czy wymiana dowodu osobistego (zameldowanie w
>nowym miejscu) jest płatne?
Kiedyś wydanie dowodu było płatne 30, teraz jest bezpłatne. Ok 2
tygodnie czeka się na nowy.

WAM