  • 1. Data: 2012-04-18 22:34:08
    Temat: E-Sad : jak uzupelnic dane ??
    Od: "Fantom" <s...@s...poczta.onet.pl>

    Witam
    Jak w e-sadzie uzupelnia sie wniosek ?
    Zalozylem jakis czas temu sprawe, i przyszlo mi orzeczenie : zarzadzenie, ze
    wzywaja mnie do uzupelnienia brakow formalnych (brak opisu pelnomocnictwa).
    Jak to mam zrobic ?? Przewalilem chyba cala strone e-sadu i nie znalazlem
    :( Rozumiem, ze mam to dopisac do sprawy lub jakos odpowiedziec na to
    wezwanie (nie dolaczac skanu itp). Ale nie wiem gdzie to zrobic.

    Mam w moich sprawach wybrac "Pisma procesowe" i kliknac "Wnies pismo" ??

    Fantom

  • 2. Data: 2012-04-19 08:39:23
    Temat: Re: E-Sad : jak uzupelnic dane ??
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2012-04-18 22:34, Fantom pisze:
> [...]
    > wiem gdzie to zrobic.
    >
    > Mam w moich sprawach wybrac "Pisma procesowe" i kliknac "Wnies pismo" ??

    To Ty jesteś tym pełnomocnikiem? Jako kto i kogo?

    --
    Liwiusz

  • 3. Data: 2012-04-19 19:09:06
    Od: "Fantom" <s...@s...poczta.onet.pl>

    > To Ty jesteś tym pełnomocnikiem? Jako kto i kogo?

    Dzieki, dalem rade. "wnioslem pismo" i juz dostalem nakaz zaplaty.

    Fantom